СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
Саба?ты? ма?саты: О?ушыларды ?ыш?ылдарды? химиялы? ?асиеттерімен таныстыра отырып, оларды? индикатор?а ?сері ж?не металдарды? кернеу ?атары туралы ма?л?мат беру. К?рделі заттарды? жа?а ?кілі ?ыш?ылдар, оны? ??рамы, ?асиеттері ар?ылы жа?а білім ?алыптастыру. Саба?ты? т?рбиелік міндеті. Лабораториялы? ??рал-жабды?тармен ж?мыс істей білуге, зертханалы? ж?мыстар ж?ргізе отырып,ба?ылау?а, талдау?а, ?орытынды жасай білуге ?йрету. ?ажетті ??рал-жабды?тар: ?ыш?ылдар (т?з ?ыш?ылы, к?кірт ?ыш?ылы) металдар (Zn, Mg,Fe,Cu), индикаторлар,мыс оксиді, шыны тая?ша, сынауы?тар. Саба?ты? барысы. «?ыш?ылдар ?леміне саяхат» Б?л саяхатты? ?за?ты?ы 45 минут. Саяхатта біз мынадай аялдамалар ар?ылы ?теміз: - хабарлама аялдамасы; - индикаторлар аялдамасы; - ?ауіпсіздік са?тау аялдамасы; - тарихшылар аялдамасы; - ?ыш?ылдарды алу аялдамасы; - эксперимент аялдамасы (?ыш?ылдарды? химиялы? ?асиеттері); - тапсырмалар аялдамасы. О?ушылар - жолаушылар. М??алім – жол бастаушы. О?ушы