СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
Томондогулордун кайсынысы сумманы санга болуунун мисалы боло алат?
Корсотулгон мисалдардын кайсынысын сумманы санга кобойтуунун эрежесин пайдаланып чыгарса болот?
АBCD - тик бурчтугу
AB=4 см, BC=6см
Периметри жана аянты канчага барабар?
Окуучулар ар биринде 122 даанадан болгон 4 боо карагат, ар биринде 10 даанадан болгон 6 боо алма алып келишип, жарымын отургузушту. Канча кочот отургузула элек?
Салмактын, узундуктун чен бирдиктери кайсылар?
Аралаш аттуу сандарды кошууну жана кемитууну кайсы жол менен аткарабыз?
Томондогу корсотулгон мисалдардын кайсынысы ирилетууго мисал боло алат?
Мен сан ойлодум, ага 20 ны коштум, 45 болду. Тендеменин тамыры канчага барабар?
Аттуу сандарды бир орундуу санга кобойт.
1 .5 км 200 м * 5
2 .9 сом 70 тый * 2
Чондуктун бир ченинен андан кичине ченине отуусу эмне деп аталат?
© 2020, Сабырбекова Аида Акылбековна 225