СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Жаны тарых 8-класс

Внимание! Все тесты в этом разделе разработаны пользователями сайта для собственного использования. Администрация сайта не проверяет возможные ошибки, которые могут встретиться в тестах.
Дуйнонун тарыхы

Список вопросов теста

Вопрос 1

19-кылымдын 30-жылдарында Англияда эмне болгон. 

Варианты ответов
  • Адабияттар пайда болгон.
  • ТЕМИР ЖОЛ САЛЫНГАН.
  • Дворян пайда болгон.
Вопрос 2

Антанта учтуктор союзу канчанчы кылымда тузулгон. 

Варианты ответов
  • 20-кылымда
  • 21-кылымда
  • 19-кылымда
Вопрос 3

Россиядан Орто Азияга дыйкандарды кочуруу реформаны Ким сунуштаган. 

Варианты ответов
  • Сталопин
  • Петр-1
  • Александыр
Вопрос 4

Россия орто Азияны канчанчы кылымда каратып алды. 

Варианты ответов
  • 19-кылымда
  • 20-кылымда
  • 18-кылымда
Вопрос 5

Индиянын 1914-жылы жаны жетекчиси ким болгон. 

Варианты ответов
  • Тилак
  • Махандос ганди
  • Индра Ганди
Вопрос 6

Кытайда кризистер канчанчы кылымда байкалган. 

Варианты ответов
  • 10-кылымда
  • 11-кылымда
  • 15-кылымда
Вопрос 7

Муцихито Японияга канчанчы кылымда бийликке келген. 

Варианты ответов
  • 1868-жылы
  • 1857-жылы
  • 1869-жылы
Вопрос 8

Кытай которулушун кимдер басышкан. 

Варианты ответов
  • Дунгандар
  • Тайпиндер
  • Циндер
Вопрос 9

Иран 19 -кылымда кандай мамлекет болгон. 

Варианты ответов
  • Дворяндык
  • Крепоснойлук
  • Феодалдык монархия
Вопрос 10

Иран мамлекетинин башында ким турган. 

Варианты ответов
  • Хан турган
  • Шах турган
  • Султан турган
Вопрос 11

Крепосной укук кайсы мамлекетте болгон. 

Варианты ответов
  • Рассияда
  • Англияда
  • Америкада
Вопрос 12

Бабур 16-кылымда кайсыл жакты каратып алган. 

Варианты ответов
  • Анжиянды
  • Делини
  • Ошту
Сохранить у себя: