СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
Эсептегиле: 38,52+5,6\(\times\)5,8
Туюнтма турундо жазгыла:
x саны менен b жана c сандарынын кобойтундусунун суммасы
Эсептегиле: 481,92\(\div\)12-15,16
Туюнтманын маанисин тапкыла: (2n+6)m n=4,5 m=2,5
Тендеменин чыгаргыла: 2,6y-4,8=1,4y
Тендемени чыгаргыла: 6-4x=30-8x
Замира бир сан ойлоду. Ал сандан 150 ну кемитип, келип чыккан санды 5ке кобойткондо 300 деген сан келип чыкты. Замира кандай сан ойлогон?
Томонку чекиттердин кайсынысы y=-5x-9 функциясына тиешелуу?
Графиги (-10;-8) чекитал кайсылд и аркылуу отот , ал кайсыл функция?
10x-4y=24 тендемесин y=kx+b туруно келтиргиле.
© 2020, Абдраимова Орозгул Жумабаевна 157