СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
Саба?ты? та?ырыбы: |
«1916 жыл?ы ?лт-азатты? ?оз?алыс» |
Саба?ты? ма?саты: |
|
Саба?ты? ?діс-т?сілдері: |
Топты? ж?мыс, СТО элементтері, кластер ?ор?ату, а?паратты? о?ыту,сызба,кесте, «С?здік диктант», «Джигсо»,«Робироунг», «Бесбарма?». |
К?тілетін н?тиже: |
|
Саба? жоспары: ?йге тапсырма: |
І. ?йымдастыру кезе?і: 1. Амандасу. 2. Сергіту с?ті. 3. Топ?а б?лу. ІІ.Саба? барысы: 1.?ызы?ушылы?ты ояту. 2.Ма?ынаны тану 3. Ой-тол?аныс: III.?йге тапсырма беру.
Досына 1916 жыл?ы ?аза?станда?ы о?и?алар туралы хат жазу. |
Саба?ты? барысы |
|
М??алімні? іс-?рекеті |
О?ушыны? ?рекеті |
Сергіту с?ті: |
«?ара жор?а» жатты?уы. |
1. ?ызы?ушылы?ын ояту:
«Кластер» |
О?ушылар ?оныс аудару саясатыны? 1916 жыл?ы салдарын аны?тайды: 1.Шаруаларды? ?оныс аударуы: 1907-1912жж.2млн.400мы? ?оныс аударушылар. 2.К?ші-?он: 1916 ж.40 млн га жер. 3.Жерлерді? тартып алынуы: 45147765 десятина жер 4.Жер б?лісу нормалары: Т?ркістан ?лкесінде орыстар -3,17 десятина жер,?аза?тар - 0,21 десятина |
2. Ма?ынаны тану:
|
О?ушылар берілген жа?а та?ырыпты о?ып шы?ады. Берілген тапсырманы орындайды. №1: К?теріліс себептері мен басталуы. №2: ?аза?демократтарыны? саяси к?з?арастары. №3:?оз?алысты? сипаты, ?оз?аушы к?штері. |
3. О?ушыларды? білімін бекіту: «Робироунг» ?дісі |
О?ушылар?а «Та?ырыпты? с?йлем» ?сынылады.Олар б?гінгі та?ырыпты бекіте отырып,бір с?йлемнен жазып шы?ады. 1.Со?ыс – б?л.. 2.Д?ниеж?зілік со?ысты? белгісі.. 3.?аза? зиялылары «?аза?» газеті ар?ылы ?аза?тарды.. 4. «?аза?тарды? е?бек міндеткерлігі кезіндегі ат?аратын міндеттері.. 5. «Ерікті» к?мек – б?л. |
4.Ой тол?аныс: Рефлексия Ба?алау: |
Критерий ар?ылы ба?алау |
Саба?ты? та?ырыбы: |
«1916 жыл?ы ?лт-азатты? ?оз?алысты? барысы» |
Саба?ты? ма?саты: |
|
Саба?ты? ?діс-т?сілдері: |
Топты? ж?мыс, СТО элементтері, кластер ?ор?ату, а?паратты? о?ыту,сызба,кесте, «С?здік диктант», «Джигсо»,«Робироунг», «Бесбарма?». |
К?тілетін н?тиже: |
|
Саба? жоспары: ?йге тапсырма: |
І. ?йымдастыру кезе?і: 1. Амандасу. 2. Сергіту с?ті. 3. Топ?а б?лу. ІІ.Саба? барысы: 1.?ызы?ушылы?ты ояту. 2.Ма?ынаны тану 3. Ой-тол?аныс: III.?йге тапсырма беру.
Досына 1916 жыл?ы ?аза?станда?ы о?и?алар туралы хат жазу. |
Саба?ты? барысы |
|
М??алімні? іс-?рекеті |
О?ушыны? ?рекеті |
Сергіту с?ті: |
«?ара жор?а» жатты?уы. |
1. ?ызы?ушылы?ын ояту:
«Кластер» |
О?ушылар ?оныс аудару саясатыны? 1916 жыл?ы салдарын аны?тайды: 1.Шаруаларды? ?оныс аударуы: 1907-1912жж.2млн.400мы? ?оныс аударушылар. 2.К?ші-?он: 1916 ж.40 млн га жер. 3.Жерлерді? тартып алынуы: 45147765 десятина жер 4.Жер б?лісу нормалары: Т?ркістан ?лкесінде орыстар -3,17 десятина жер,?аза?тар - 0,21 десятина |
2. Ма?ынаны тану:
|
О?ушылар берілген жа?а та?ырыпты о?ып шы?ады. Берілген тапсырманы орындайды. №1: К?теріліс себептері мен басталуы. №2: ?аза?демократтарыны? саяси к?з?арастары. №3:?оз?алысты? сипаты, ?оз?аушы к?штері. |
3. О?ушыларды? білімін бекіту: «Диалог,с?ра?-жауап» «Робироунг» ?дісі |
О?ушылар?а «Та?ырыпты? с?йлем» ?сынылады.Олар б?гінгі та?ырыпты бекіте отырып,бір с?йлемнен жазып шы?ады. 1.Со?ыс – б?л.. 2.Д?ниеж?зілік со?ысты? белгісі.. 3.?аза? зиялылары «?аза?» газеті ар?ылы ?аза?тарды.. 4. «?аза?тарды? е?бек міндеткерлігі кезіндегі ат?аратын міндеттері.. 5. «Ерікті» к?мек – б?л. |
4.Ой тол?аныс: Рефлексия Ба?алау: |
Критерий ар?ылы ба?алау |
© 2015, Исмайлова Адеми Хамитбековна 898