СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

?аза?стан тарихы п?ні бойынша ?ыс?а мерзімді жоспар 9 сынып?а

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы:

«1916 жыл?ы ?лт-азатты? ?оз?алыс»

Саба?ты? ма?саты:

  • ?алыптас?ан ?леуметтік-экономикалы? жа?дай мен орыс патшалы?ы отаршылы? саясатыны? 1916 жыл?ы ?лт-азатты? ?оз?алыс?а ?келмей ?оймайтынды?ын т?сінуге жа?дай жасау.

Саба?ты? ?діс-т?сілдері:

Топты? ж?мыс, СТО элементтері, кластер ?ор?ату, а?паратты? о?ыту,сызба,кесте, «С?здік диктант», «Джигсо»,«Робироунг», «Бесбарма?».

К?тілетін н?тиже:

  • Топты? ж?мыс негізінде ынтыма?таста ж?мыс жасап, ?згелерді о?ыту ар?ылы есте са?тау ?абілеті дамиды.
  • Жа?аша т?сілдер мен АКТ ар?ылы п?нге ?ызы?ушылы?ы мен о?у ?абілеттері артады.
  • Ашы? с?ра?тар?а жауап беру ар?ылы сыни т?р?ыдан ойланады.

Саба? жоспары:

?йге тапсырма:

І. ?йымдастыру кезе?і: 1. Амандасу.

2. Сергіту с?ті.

3. Топ?а б?лу.

ІІ.Саба? барысы: 1.?ызы?ушылы?ты ояту.

2.Ма?ынаны тану

3. Ой-тол?аныс:

III.?йге тапсырма беру.

  1. §3,13-18 беттер, шы?армашылы? тапсырма:

Досына 1916 жыл?ы ?аза?станда?ы о?и?алар туралы хат жазу.

Саба?ты? барысы

М??алімні? іс-?рекеті

О?ушыны? ?рекеті

Сергіту с?ті:

«?ара жор?а» жатты?уы.

1. ?ызы?ушылы?ын ояту:

  1. ?й тапсырмасын с?райды.

«Кластер»

О?ушылар ?оныс аудару саясатыны? 1916 жыл?ы салдарын аны?тайды:

1.Шаруаларды? ?оныс аударуы:

1907-1912жж.2млн.400мы? ?оныс аударушылар.

2.К?ші-?он: 1916 ж.40 млн га жер.

3.Жерлерді? тартып алынуы: 45147765 десятина жер

4.Жер б?лісу нормалары: Т?ркістан ?лкесінде орыстар -3,17 десятина жер,?аза?тар - 0,21 десятина

2. Ма?ынаны тану:

  • Ой ?оз?ау.
  • «Джигсо»

О?ушылар берілген жа?а та?ырыпты о?ып шы?ады.

Берілген тапсырманы орындайды.

№1: К?теріліс себептері мен басталуы.

№2: ?аза?демократтарыны? саяси к?з?арастары.

№3:?оз?алысты? сипаты, ?оз?аушы к?штері.

3. О?ушыларды? білімін бекіту:

«Робироунг» ?дісі

О?ушылар?а «Та?ырыпты? с?йлем» ?сынылады.Олар б?гінгі та?ырыпты бекіте отырып,бір с?йлемнен жазып шы?ады.

1.Со?ыс – б?л..

2.Д?ниеж?зілік со?ысты? белгісі..

3.?аза? зиялылары «?аза?» газеті ар?ылы ?аза?тарды..

4. «?аза?тарды? е?бек міндеткерлігі кезіндегі ат?аратын міндеттері..

5. «Ерікті» к?мек – б?л.

4.Ой тол?аныс:

Рефлексия

Ба?алау:

  1. О?ушылар ?з жаз?андарын о?иды.
  2. «Бесбарма?» ар?ылы ба?алайды.

Критерий ар?ылы ба?алау

Саба?ты? та?ырыбы:

«1916 жыл?ы ?лт-азатты? ?оз?алысты? барысы»

Саба?ты? ма?саты:

  • ?алыптас?ан ?леуметтік-экономикалы? жа?дай мен орыс патшалы?ы отаршылы? саясатыны? 1916 жыл?ы ?лт-азатты? ?оз?алыс?а ?келмей ?оймайтынды?ын т?сінуге жа?дай жасау.

Саба?ты? ?діс-т?сілдері:

Топты? ж?мыс, СТО элементтері, кластер ?ор?ату, а?паратты? о?ыту,сызба,кесте, «С?здік диктант», «Джигсо»,«Робироунг», «Бесбарма?».

К?тілетін н?тиже:

  • Топты? ж?мыс негізінде ынтыма?таста ж?мыс жасап, ?згелерді о?ыту ар?ылы есте са?тау ?абілеті дамиды.
  • Жа?аша т?сілдер мен АКТ ар?ылы п?нге ?ызы?ушылы?ы мен о?у ?абілеттері артады.
  • Ашы? с?ра?тар?а жауап беру ар?ылы сыни т?р?ыдан ойланады.

Саба? жоспары:

?йге тапсырма:

І. ?йымдастыру кезе?і: 1. Амандасу.

2. Сергіту с?ті.

3. Топ?а б?лу.

ІІ.Саба? барысы: 1.?ызы?ушылы?ты ояту.

2.Ма?ынаны тану

3. Ой-тол?аныс:

III.?йге тапсырма беру.

  1. §3,13-18 беттер, шы?армашылы? тапсырма:

Досына 1916 жыл?ы ?аза?станда?ы о?и?алар туралы хат жазу.

Саба?ты? барысы

М??алімні? іс-?рекеті

О?ушыны? ?рекеті

Сергіту с?ті:

«?ара жор?а» жатты?уы.

1. ?ызы?ушылы?ын ояту:

  1. ?й тапсырмасын с?райды.

«Кластер»

О?ушылар ?оныс аудару саясатыны? 1916 жыл?ы салдарын аны?тайды:

1.Шаруаларды? ?оныс аударуы:

1907-1912жж.2млн.400мы? ?оныс аударушылар.

2.К?ші-?он: 1916 ж.40 млн га жер.

3.Жерлерді? тартып алынуы: 45147765 десятина жер

4.Жер б?лісу нормалары: Т?ркістан ?лкесінде орыстар -3,17 десятина жер,?аза?тар - 0,21 десятина

2. Ма?ынаны тану:

  • Ой ?оз?ау.
  • «Джигсо»

О?ушылар берілген жа?а та?ырыпты о?ып шы?ады.

Берілген тапсырманы орындайды.

№1: К?теріліс себептері мен басталуы.

№2: ?аза?демократтарыны? саяси к?з?арастары.

№3:?оз?алысты? сипаты, ?оз?аушы к?штері.

3. О?ушыларды? білімін бекіту:

«Диалог,с?ра?-жауап»

«Робироунг» ?дісі

О?ушылар?а «Та?ырыпты? с?йлем» ?сынылады.Олар б?гінгі та?ырыпты бекіте отырып,бір с?йлемнен жазып шы?ады.

1.Со?ыс – б?л..

2.Д?ниеж?зілік со?ысты? белгісі..

3.?аза? зиялылары «?аза?» газеті ар?ылы ?аза?тарды..

4. «?аза?тарды? е?бек міндеткерлігі кезіндегі ат?аратын міндеттері..

5. «Ерікті» к?мек – б?л.

4.Ой тол?аныс:

Рефлексия

Ба?алау:

  1. О?ушылар ?з жаз?андарын о?иды.
  2. «Бесбарма?» ар?ылы ба?алайды.

Критерий ар?ылы ба?алау

Категория: История
10.03.2015 21:21


Рекомендуем курсы ПК и ПП