СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Дыбысты? а?паратты ??деу. Фонограф. Ойнат?ыш

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы: Дыбысты? а?паратты ??деу. Фонограф. Ойнат?ыш

Саба?ты? ма?саты: Компьютерге дыбыс жазуды, оны пайдалануды ?йрене отырып,?з ал?ан білімдерін ?мірде ?олдана алу.

К?тілетін н?тиже;

  • Микрофонды, ??ла??апты ?осуды
  • дыбыс жазу программасында дыбыс жазуды пайдалана алады.
  • м?тіндік ??жат?а дыбыс орнатуды ме?гере алады.
  • Бірлесіп ж?мыс істей отырып, пікірлерін орта?а салады.
  • Диалогтік о?ыту ар?ылы логикалы? ойлауы дамиды

?олданылатын модульдер;

  • О?ыту мен о?уда?ы жа?а т?сілдер
  • Сыни т?р?ыдан ойлау?а ?йрету
  • О?ыту ?шін ба?алау ж?не о?у ?шін ба?алау
  • О?ыту мен о?уда АКт пайдалану

?діс-т?сілдер: «Ысты? ала?ан», «Серпілген сауал», «Венн диаграммасы», «Адас?ан ?ріптер», «Сергіту с?ті», «Конверт с?ра?», «Рефлексия»

Саба? уа?ыты

Кезе?, оны? мазм?ны

М??алімні?

іс-?рекеті

О?ушыны?

іс-?рекеті

О?ыту ?шін ба?алау, о?у ?шін ба?алау

Ресурстар

5 мин

Кіріспе

«Ысты? ала?ан»

Ма?саты: т?л?а аралы? ?арым - ?атынас орнату.

Топ?а б?ліну

«Кофеттер» ар?ылы о?ушыларды екі топ?а б?лу. Топ?а ат ?ою ж?не топ басшыларын сайлауын ?сынамын.

Алтын ережені еске т?сіру

Шатты? ше?берге т?рып, о?ушылар бір- біріне жылы лебіз айтып бір-біріні? ?олдарынан ?стауын с?раймын.

О?ушыларды? топ?а орналасуын ?ада?алап отырады.

.

Алтын ережені еске т?сіремін

Ысты? ала?ан жылуын сезінеді, досты? ?арым -?атынасты бай?айды.

О?ушылар та?да?ан конфеттері бойынша топ?а бл?ініп отырады. Топ?а ат ?ояды. Топ басшысын сайлайды.

Кезекпен кезек алтын ережені? б?лімдерін айтып шы?ады.

Ауызша мада?тау

« Жарайсы?дар!»

«Тамаша»

«?те жа?сы»

К?мпиттер.

Алтын ереже

Таныстырылым

10 мин

Т?саукесер

«Серпілген доп» ?дісі

Ма?саты:

Та?ырыпты? т?сіну де?гейін арттыру?а ж?не тал?ылау да?дыларын дамыту?а ?ол жеткізу.

С?ра?- жауап

Блокнот ?олданбасыны? ат?аратын ?ызметі ?андай?

Блокнот ?олданбасын ?алай іске ?осамыз?

Блокнот ?олданбасында ?аріп пішінін, ?лшемін, т?рін. ?лпетін ?алай ?згертеміз?

Блокнот ?олданбасында ??жаттарды са?тау, ашу ?рекеттері ?алай орындалады?

Калкультор ?олданбасыны? ат?аратын ?ызметі ?андай?

Калькуляторды? ?андай т?рлері бар?

Ал?ан білімдерін орта?а салып тал?ылау.

Смайлик ар?ылы ба?алау

Смайлик

Доп

20 мин

Негізгі б?лім

Саба?ты? та?ырыбы мен ма?сатымен таныстыру

?ызы?ушылы?ты ояту

«Венн диаграммасы» ?дісі

Ма?саты: та?ырыпты? -мазм?нды? талдау жасау

«Адас?ан ?ріптер»

Ма?саты: сыни ойлану

Практикалы? тапсырма

Сергіту с?ті: «?ара жор?а»

Ма?саты: ойларын ж?не дене ш?шелерін сергіту

Саба?ты? та?ырыбын д?птерлеріне жазуды ?сынамын.

О?ушылар?а экранда ?андай фотобейнені к?ріп т?р?андарын айтып, мазм?нын ашу.

Лазерлік ?мбебап

Постерге жазып ?ор?ауды ?сынамын

1 топ

There ENTER

Detele DELETE

Atl ALT

Cltr CTRL

BCKAPSACE BACKSPACE

2 топ

TBA TAB

SIFHT SHIFT

INESRT INSERT

DEN END

CPALSOCK CAPSLOSK

?ріптерді орнына ?оюларын с?раймын.

  1. Дыбыс жазу программасын іске ?осы?дар. Дыбыс ?аттылы?ы индикаторында микрофонны? дыбыс ?аттылы?ыны? де?гейі к?рінуі керек.
  2. Жазуды бастау батырмасын басы?дар. «Мен дыбыспен ж?мыс істеуді ?йренудемін» деген с?здерді жазы?дар.
  3. Жазуды то?тату батырмасын шерті?дер. Са?тау терезесіндегі файлды? т?рпатына назар аудары?дар.
  4. Файлды са?таудан бас тарты?дар. Программаны? терезесінде жазуды жа?арту батырмасы пайда болады.
  5. «Микрофон ?здік ж?мыс істеп т?р» деген с?здерді ?осып жазы?дар.
  6. Программаны жабы?дар. Файлды са?та?ылары? келе ме деген с?ра? пайда болады. Дыбысты ?з бумалары?да сынау деген атаумен са?та?дар.

Орта?а шы?ып сергіту с?тін орындауды ?сынамын

О?ушылар д?птерлеріне саба?ты? та?ырыбын жазады.

Фотобейнені? мазм?нын ашып, мазм?ны жайлы ойларын орта?а салу.

Салыстыру ар?ылы Венн диаграммасына т?сіру.

Адас?ан ?ріптерді орнына орналастырып та?та?а жазу.

Т?жірибелік ж?мысты компьютерде орындайды

«?ара жор?а» биіні? ?имылдарын жасау

«Тамаша»

Бірін-бірі ба?алау

«Басбарма?»

«Жарайсы?дар»

Д?птер

Слайд

Постер, маркер

Белсенді та?та, ?алам

Компьютер

«?ара жор?а» ?ні

10 мин

?орытынды

«Конверт- с?ра?» ?дісі

Ма?саты: та?ырыпты талдау, ал?ан білімдерін ж?йелеу

Ба?алау

.

Рефлексия

?р о?ушы?а жеке с?ра? салын?ан конверт беріп с?ра??а стикерге жауап беріп атын жазып келесі о?ушы?а беруін с?раймын.

?зін ?зі ба?алауды ж?не топ басшыларыны? ба?алауын ?сынамын

Б?гінгі саба?та ал?ан ?серлерін кері байланыс пара?ына жазуларын с?раймын.

О?ушылар конвертте жазыл?ан с?ра?тар?а жауапты стикерге жазып конвертке салып келеси о?ушы?а береді. Екінші ?шіншіге т.с.с.

О?ушылар ?зін-?зі ба?алайды ж?не топ басшысы топ м?шесі ?аншалы?ты жауап бергенін ба?алау ба?алайды

О?ушылар саба?та ал?ан ісерлерін кері байланыс пара?ына жазады.

?те жа?сы.

Ба?алау пара?ы

Конверт

Стикер

Ба?алау пара?ы

Кері байланыс пара?ы.

?йге тапсырма

«?зі?ді тексер»

Тест

Та?ырыпты о?ып келу.

К?нделікке жазу.

К?нделік

05.04.2015 10:37


Рекомендуем курсы ПК и ПП