СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
Саба?ты? та?ырыбы: Дыбысты? а?паратты ??деу. Фонограф. Ойнат?ыш
Саба?ты? ма?саты: Компьютерге дыбыс жазуды, оны пайдалануды ?йрене отырып,?з ал?ан білімдерін ?мірде ?олдана алу.
К?тілетін н?тиже;
?олданылатын модульдер;
?діс-т?сілдер: «Ысты? ала?ан», «Серпілген сауал», «Венн диаграммасы», «Адас?ан ?ріптер», «Сергіту с?ті», «Конверт с?ра?», «Рефлексия»
Саба? уа?ыты |
Кезе?, оны? мазм?ны |
М??алімні? іс-?рекеті |
О?ушыны? іс-?рекеті |
О?ыту ?шін ба?алау, о?у ?шін ба?алау |
Ресурстар |
5 мин |
Кіріспе «Ысты? ала?ан» Ма?саты: т?л?а аралы? ?арым - ?атынас орнату. Топ?а б?ліну «Кофеттер» ар?ылы о?ушыларды екі топ?а б?лу. Топ?а ат ?ою ж?не топ басшыларын сайлауын ?сынамын. Алтын ережені еске т?сіру |
Шатты? ше?берге т?рып, о?ушылар бір- біріне жылы лебіз айтып бір-біріні? ?олдарынан ?стауын с?раймын. О?ушыларды? топ?а орналасуын ?ада?алап отырады. . Алтын ережені еске т?сіремін |
Ысты? ала?ан жылуын сезінеді, досты? ?арым -?атынасты бай?айды. О?ушылар та?да?ан конфеттері бойынша топ?а бл?ініп отырады. Топ?а ат ?ояды. Топ басшысын сайлайды. Кезекпен кезек алтын ережені? б?лімдерін айтып шы?ады. |
Ауызша мада?тау « Жарайсы?дар!» «Тамаша» «?те жа?сы» |
К?мпиттер. Алтын ереже Таныстырылым |
10 мин |
Т?саукесер «Серпілген доп» ?дісі Ма?саты: Та?ырыпты? т?сіну де?гейін арттыру?а ж?не тал?ылау да?дыларын дамыту?а ?ол жеткізу. |
С?ра?- жауап Блокнот ?олданбасыны? ат?аратын ?ызметі ?андай? Блокнот ?олданбасын ?алай іске ?осамыз? Блокнот ?олданбасында ?аріп пішінін, ?лшемін, т?рін. ?лпетін ?алай ?згертеміз? Блокнот ?олданбасында ??жаттарды са?тау, ашу ?рекеттері ?алай орындалады? Калкультор ?олданбасыны? ат?аратын ?ызметі ?андай? Калькуляторды? ?андай т?рлері бар? |
Ал?ан білімдерін орта?а салып тал?ылау. |
Смайлик ар?ылы ба?алау |
Смайлик Доп |
20 мин |
Негізгі б?лім Саба?ты? та?ырыбы мен ма?сатымен таныстыру ?ызы?ушылы?ты ояту «Венн диаграммасы» ?дісі Ма?саты: та?ырыпты? -мазм?нды? талдау жасау «Адас?ан ?ріптер» Ма?саты: сыни ойлану Практикалы? тапсырма Сергіту с?ті: «?ара жор?а» Ма?саты: ойларын ж?не дене ш?шелерін сергіту |
Саба?ты? та?ырыбын д?птерлеріне жазуды ?сынамын. О?ушылар?а экранда ?андай фотобейнені к?ріп т?р?андарын айтып, мазм?нын ашу. Лазерлік ?мбебап Постерге жазып ?ор?ауды ?сынамын 1 топ There ENTER Detele DELETE Atl ALT Cltr CTRL BCKAPSACE BACKSPACE 2 топ TBA TAB SIFHT SHIFT INESRT INSERT DEN END CPALSOCK CAPSLOSK ?ріптерді орнына ?оюларын с?раймын.
Орта?а шы?ып сергіту с?тін орындауды ?сынамын |
О?ушылар д?птерлеріне саба?ты? та?ырыбын жазады. Фотобейнені? мазм?нын ашып, мазм?ны жайлы ойларын орта?а салу. Салыстыру ар?ылы Венн диаграммасына т?сіру. Адас?ан ?ріптерді орнына орналастырып та?та?а жазу. Т?жірибелік ж?мысты компьютерде орындайды «?ара жор?а» биіні? ?имылдарын жасау |
«Тамаша» Бірін-бірі ба?алау «Басбарма?» «Жарайсы?дар» |
Д?птер Слайд Постер, маркер Белсенді та?та, ?алам Компьютер |
10 мин |
?орытынды «Конверт- с?ра?» ?дісі Ма?саты: та?ырыпты талдау, ал?ан білімдерін ж?йелеу Ба?алау . Рефлексия |
?р о?ушы?а жеке с?ра? салын?ан конверт беріп с?ра??а стикерге жауап беріп атын жазып келесі о?ушы?а беруін с?раймын. ?зін ?зі ба?алауды ж?не топ басшыларыны? ба?алауын ?сынамын Б?гінгі саба?та ал?ан ?серлерін кері байланыс пара?ына жазуларын с?раймын. |
О?ушылар конвертте жазыл?ан с?ра?тар?а жауапты стикерге жазып конвертке салып келеси о?ушы?а береді. Екінші ?шіншіге т.с.с. О?ушылар ?зін-?зі ба?алайды ж?не топ басшысы топ м?шесі ?аншалы?ты жауап бергенін ба?алау ба?алайды О?ушылар саба?та ал?ан ісерлерін кері байланыс пара?ына жазады. |
?те жа?сы. Ба?алау пара?ы |
Конверт Стикер Ба?алау пара?ы Кері байланыс пара?ы. |
?йге тапсырма «?зі?ді тексер» |
Тест Та?ырыпты о?ып келу. |
К?нделікке жазу. |
К?нделік |
© 2015, Джанзакова Назымгуль Тулеуовна 1140