СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Paint графикалы? редакторыны? ??ралдары. ?исы? сызы?тарды салу. К?пб?рыштарды салу. ?ою ??ралын ?олдану. Редакторда т?жірибелік ж?мыс.

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы: Paint графикалы? редакторыны? ??ралдары.

?исы? сызы?тарды салу. К?пб?рыштарды салу.

?ою ??ралын ?олдану. Редакторда т?жірибелік ж?мыс.

Ба?дарламалы? – ОЕТС, ОЖ Windows 98.

дидактикалы? О?улы?.

?амсыздандыру: Ж?мыс д?птер

Саба?ты? ма?саты: 1. Графикалы? редакторда ж?мыс істеуге ?йрету. ?исы? сызы?тарды салу да?дысын ?алыптастыру. К?п б?рыштарды салу да?дысын ?алыптастыру. ??ю ??ралын ?олдану да?дысын ?алыптастыру.

2. О?ушыларды? ?исы? сызы?тар салуды, к?пб?рыштар сал?анда

сызы?ты? т?сі мен ?алы?ды?ын ?згертуді, т?йы? контурларды ??ю

?шін палитраны ?олдана білу ?абілеттерін дамыту.

3. О?ушылар?а эстетикалы? т?рбие беру.

Саба?ты? типі: Практикум

Білім – білікке О?ушылар білуі тиіс

?ойылатын талаптар: - редакторда сурет салу техникасын.

О?ушылар ?йренуі тиіс:

  • графикалы? редакторды іске ?осуды;
  • суреттер салуды, редакциялауды;
  • ?исы? сызы?тар салуды;
  • к?пб?рыштар сал?анда сызы?ты? т?сі мен ?алы?ды?ын ?згертуді;
  • т?йы? контурларды ??ю ?шін палитраны ?олдануды.

Саба?ты? барысы: I. ?йымдастыру кезе?і

II. ?й тапсырмасын тексеру

III. Жа?а саба?ты т?сіндіру

?ИСЫ? СЫЗЫ?ТАРДЫ САЛУ

4.2.14-тапсырма. ?исы? сызы?ты салу ?рекеттеріні? ретін жаз.

Тапсырманы та?ырыпты т?сіндіру барысында немесе оны ба?ылау ?шін ?олдану?а болады.

  1. Сызы? батырмасын шерті?дер.
  2. Сызы?ты? ?ажетті ?алы?ды?ын та?да?дар.
  3. Т?зу сызы?тарды салу ?рекеттерін орында?дар.
  4. Маусты? сол жа? батырмасын сызы?ты? б?гетін жеріні? жанында басы?дар да, оны иіліс жа??а апары?дар.
  5. Осы ?рекеттерді екінші иіліс ?шін де ?айтала?дар.

4.2.15-тапсырма. Шума?.

?зын ?исы? сызы?ты бірнеше сатымен сал. Тапсырма ?исы? сызы?тарды салу да?дысын ?алыптастыру?а арнал?ан. ?исы? сызы?тар арасында?ы шекаралар керткен та?балармен белгіленген.

4.2.16-тапсырма. Монада.

Эллипс пен ?исы? сызы? ??ралдарын пайдалана отырып, т?мендегі суреттерді сал. К?рсетілген ?рекеттерді? ретін са?тап орында.

Орындау алгоритмі графикалы? т?рде бейнеленген.

4.2.17-тапсырма. Те?із пейзажы.

М?ны ?исы? сызы? ??ралдарыны? к?мегімен сал.

Егер саба? уа?ыты жетсе, о?ушылар б?л мейлінше ?иын тапсырманы орындай алады. М?нда творчество болуы м?мкін. Егер саба? уа?ыты барлы? тапсырмаларды орындау?а жетпесе, онда о?ушылар?а та?дауы бойынша орындау?а м?мкіндік беруге болады.

К?ПБ?РЫШТАРДЫ САЛУ

4.2.18-тапсырма. К?ПБ?РЫШ салу ?рекетіні? ретін жаз.

Тапсырманы та?ырыпты т?сіндіру барысында немесе ба?ылау кезінде ?олдану?а болады.

  1. Многоугольник (К?пб?рыш) батырмасында мауспен шерті?дер.
  2. К?пб?рышты? типін та?да?дар.
  3. Бірінші сызы?ты салы?дар.
  4. Екінші сызы?ты салы?дар ж?не т.с.

4.2.19-тапсырма. ?олы?ды алмай сурет сал. Сызы?тарды салу ретін к?рсет.

Компьютерде ж?мысты бастамай т?рып, д?птерге сызы? салу тізбегін к?рсету керек.

??Ю ??РАЛЫН ПАЙДАЛАНУ

4.2.20-тапсырма. Т?йы? контурды бояу ?шін не істеу керек?

Тапсырманы та?ырыпты т?сіндіру кезінде, сонымен ?атар оны ме?геруін ба?ылау кезінде ?олдану?а болады.

  1. ??ю батырмасын мауспен шерті?дер.
  2. Т?с палитрасынан т?с та?да?дар.
  3. Боя?ылары? келген т?йы? контурды? ішінде мауспен шерті?дер.

Ба?ылау с?ра?ы: Егер контур т?йы?талмаса, не болады?

Жауабы:Бояу б?кіл экран?а т?гіледі.

4.2.21-тапсырма. Калейдоскоп.

Калейдоскоптан не к?руге болады? ?рекеттерді? айтыл?ан ретін са?та.

Симметриялы геометриялы? ?рнекті салу алгоритмі суреттер тізбегі мен толы? сипаттау т?рінде бейнеленген. Тапсырма ?зіндік ж?мыс?а арнал?ан.

4.2.22-тапсырма.?иял.

Калейдоскопта ешбір ?рнек ?айталанбайды. ?зі? ?рнек ойлап тап та, оны салу ?рекетіні? ретін жаз.

Б?л шы?армашылы? тапсырма.О?ушылар?а берілген та?ырып бойынша ?иялдау ?сынылады: симметриялы геометриялы? ?рнек ойлап тауып, оны ??ру алгоритмін с?збен ж?не суреттер тізбегі т?рінде жазу керек.

IV. Жа?а та?ырыпты бекіту

4.2.14-4.2.22– тапсырмаларды орындау

V. ?орытындылау

1)?йге тапсырма

Paint графикалы? редакторыны? ??ралдары.

?исы? сызы?тарды салу. К?пб?рыштарды салу. ?ою ??ралын ?олдану.

2)О?ушыларды ба?алау

Категория: Информатика
19.05.2015 17:47


Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!