СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
Peer-assessment.
I evaluated 2 students from 31 ER.
Here I used some criteria. They are: provocative, open-ended, challenging, the heart of discipline, by level of complexity, by level of authenticity, by level of coherence.
The first student is Balguzhina Sabina. Essential question: Why creating illustrations help understand and remember meaning of English idioms?
Total: 80 %
The second student is Sarsenbina Saltanat. EQ : Why creating a story shown on the layout helps to learn prepositions of place?
Total: 85 %
© 2018, Kabulova Zhanar Shokanovna 220