СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Саба?ты? та?ырыбы: Бала Т?рар

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы: Бала Т?рар

Саба?ты? ма?саты: м?тіндегі кейіпкер бейнесі ар?ылы идеялы? ?станымын ашу?а жа?дай ту?ызу. Тарихи т?л?а жайында т?сінік беру.

К?тілетін н?тиже: шы?арма мазм?нымен танысу?а, о?у-білімні? ?ажеттілігін т?сінуге, пікірталас тудыру?а м?мкіндік беру.

Саба?ты? барысы:

  1. ?йымдастыру.
  2. «Ми?а шабуыл».

а) ?аза? хал?ыны? ?она? ?абылдау д?ст?рі туралы не айта аласы?дар?

?) ?она? т?рлері

?йге берілген тапсырма ?андай?

«Шал мен бала»

НА?О? АНАСЫ ЕСЕМ, БА?А? – ЫСА?А? АЗИР.

Осы ма?алды о?ып, айтып беру.

(?она? асына емес, ?аба? – ?асы?а риза.)

Б?л с?зді? ма?ынасын ?алай т?сінесі??

  1. ?й ж?мысын с?рау.
  2. Ма?ал-м?телдер айтып, ма?ынасын ашу.
  3. Топ?а б?лу. О?ушылар?а 1,2,3 саны ар?ылы.
  4. Жа?а та?ырыппен таныстыру.

а) ?здері о?ып шы?ады

?) Т?сініксіз с?здерді т?ртіп алады

б) Б?лімге б?лу, ат ?ою

  1. Сергіту с?ті.
  2. М?тін ??растыру (Бала, о?у, жырты?, бешпент)

«Автор орынды?ы» (е? жа?сы жаз?ан м?тінді о?у)

  1. Т?рар мен Айбаровты? портретін т?ртіп алып о?ы.

М?тіндегі ?стаз бейнесі.

М?тіндегі ?лгі с?зді тауып о?ы.

  1. Постер.

I-топ: ?стаз бейнесі.

II-топ: Т?рар ?андай бала?

III-топ: Айбаров ?андай бала?

Постерді ?р топ ?ор?ау.

  1. Рефлексия.
Категория: Всем учителям
13.01.2016 12:31


Рекомендуем курсы ПК и ПП