СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
1-н?с?а
1. R1=0.6 дм, R2=0,4 дм, d=1 дм болса,
А) ше?берлер ?иылысады Б) ше?берлер ?иылыспайды. В) ше?берлер жанасады.
2. Ше?берге оны? бойында жататын н?кте ар?ылы:
А) екі жанама ж?ргізуге болады. Б) бір жанама ж?ргізуге болады.
В) жанама ж?ргізуге болмайды.
3. (0;3) пен (0;5) ше?бері берілген ж?не d=9. Осы ше?берлерді? орта? н?ктелері бар ма?
А) ия Б) жо? В) бір н?ктесі бар
4. Центрлері орта?, радиустары те? ше?берлер ?алай орналасады.
А) ?иылысып, Б) жанасып В) беттесіп
2- н?с?а
1. R1=120 см, R2=50 см, d=70 см болса,
А) ше?берлер сырттай жанасады. Б) ше?берлер іштей жанасады. В) ше?берлер жанаспайды.
2. Ше?берге одан тыс н?кте ар?ылы
А) бір жанама ж?ргізуге болады. Б) екі жанама ж?ргізуге болады. В) ?ш жанама ж?ргізуге болады.
3. Радиусы 4-ке ж?не 3-ке те? те? ше?берлер берілген. d=6, ше?- берлерді? орта? н?ктелері бар ма?
А) ия Б) жо? В) бір н?ктесі бар.
4. Ше?бермен бір ?ана орта? н?ктесі болатын т?зуді ше?берге. деп атайды.
А) жанама Б) ?июшы В) перпендикуляр
-80%
© 2016, Кырыкбаева Асем Серикжановна 226