В презентации раскрывается суть понятия "преоект", его виды, формы, направления работы. Описывается какое значение проктная деятельность имеет для учителя, обучающихся и родителей обучающихся.
Просмотр содержимого документа
«Башлангъыч мектепнинъ дерслеринде проект тизюв»
Башлангъъыч мектепнинъ дерслеринде проект тизюв ве араштырув фаалиетининъ активлештирюви
Судакъ шеэри больгеси УБМБУ «Къырымтатар тилинде окъуткъан 3 номералы орта умумтасиль мектеби»
башлангъыч сыныф оджасы
Сулейманова Л.Н. азырлады
Проект бу недир?
Проект – бу оджа тарафынен махсус азырлангъан ве талебелер мустакъиль алда беджерген арекетлер комплекси. Онынъ нетиджесинде иджадий бир иш азырлана.
Талебелернинъ проект тизюв фаалиети
– бу окъув-бильги арттырыджы, иджадий я да оюн фаалиети. Онынъ умумий макъсады, бельгиленген усулы, фаалиет вастасы умумий нетиджеге иришмеге ёнелештире.
Проект усулынынъ макъсады ве вазифеси
Башлангъыч мектепте проект усулынынъ эсас макъсады бу баланынъ сербест иджадий шахсиетини инкишаф эттирмек. Булар баланынъ инкишаф этюв ве араштырув фаалиети меселелеринен бельгилене.
Проект усулынынъ амелий фаалиетте къулланувы
Огретюв меселелери
- теклиф этильген фаалиетке меракъ уятмакъ;
- балаларны бильги джерьянына эльде этмек;
- балаларны образлар яраттырмагъа джельп этмек;
- талебелерни араштырмагъа огретмек.
Башлангъыч мектепте проектлернинъ чешитлери:
талебелернинъ микъдарына коре :
тешкиль эткенлернинъ озь ара олгъан мунасебетлери :
алып барув ерине коре :
девамлыгъына коре :
- шахсий
- чифт
- такъым
- коллектив (джемаат)
- къыскъа муддетли
- орта девамлы
- узун муддетли
Проект устюне чалышув къысымлары:
I басамакъ
Азырланув
II басамакъ
Фаалиетни тешкиль этюв
III басамакъ
Амельге кечирюв фаалиети
IV басамакъ
Проектнинъ тешкиль этюви
V басамакъ
Рефлексия
Талебелернинъ, оджанынъ ве ана-бабаларнынъ ишбирлиги
Балалар ичюн проект – бу озьлерини омюрге кечирюв вастасы.
Оджа ичюн проект – окъув ве тербиелев меселелерини чезюв вастасы.
Ана-бабалар ичюн проект – бу аиле азалары арасында олгъан фикирдешмекни пекиткен вастасы. Баланынъ озь-озюнги баалавыны котерюв, аиледе эр бирининъ фикирини урьмет этюв, мектепнен иджадий багъланув.
Проектлер: «Э лектрик зынджырыны насыл тизмек?», «Къушларгъа ярдым этейик»
Проектлер: «Кийик айванлар», «Урлукъ насыл осе?», «Меним къорантам»