Саба?ты? та?ырыбы : Мені? досым.
Саба?ты? ма?саттары:
1.Білімділік.?тілген саба?пен жа?а саба?ты ?штастыра отырып ,?з досын
?аза? тілінде сипаттап беруге ?йрету.
2.Дамытушылы?.Тілін дамыта отырып , с?йлесу ?абілетін арттыру.С?здік
?орын байыту. Тілге деген ?ызы?ушылы?ты арттыру .
3.Т?рбиелік.Татулы??а, досты??а, ынтыма??а баулу.
Саба?ты? к?рнекілігі: Интерактивті та?та .
Саба?ты? ?діс-т?сілдері : Сын т?р?ысынан ойлау, ??гімелеу, т?сіндіру,
с?ра?-жауап, ауызша, жазбаша ж?мысы.
Саба?ты? т?рі : Аралас саба?.
Саба? барысы:
І-?йымдастыру кезе?і:
- С?леметсіздер ме ,балалар! -С?леметсіз бе , м??алім!
-Енді бір-бірлеріне с?лем айтындар! -С?лем!-С?лем!
-?алдары? ?алай? -Жа?сы!
-Бір-бірлерінен с?ра?дар! -?алы? ?алай?-?алым жа?сы
- ?азір ?ай саба?? -?азір ?аза? тілі саба?ы.
-Саба?та біз не істейміз? -Саба?та ?аза?ша с?йлейміз,
жазамыз, с?р?тар?а жауап
береміз.
-?азір жыл мезгілі ?андай? -Жыл мезгілі ?ыс.
-?ыс туралы ?андай ?н білеміз? -Аппа? дала.
-К?не б?ріміз бірге айтайы?! -Аппа?, аппа? дала
Аппа? ауыл дала
Жапала?тап а?ша ?ар
Жауа берсін жауа!
- ?ткен саба?та ?андай та?ырып ?ттік ? -Досты?.
ІІ-?й тапсырмасы ?андай болды? -?ле? жаттау.
-1 минут ?айтала?дар
-Ал кім дайын? -Даша, Диьшат , Анель.
-Досты? туралы ма?ал-м?телдер
кім біледі? -Анель мен Лера
-Балалар б?л ?ріптерден с?з ??ра?дар:
Интерактивті та?тада: ОСДЫМ -Досым.
-Сені? досы? бар ма? -Бар.
-Аты кім? -Аты ...
-Ол ?андай? -...
ИА та?тада:
Досы? ?андай? -Досым а?ылды,сенімді,жа?-
сы,на?ыз .
А?ылды Жолдас А?ылды
Жа?сы
Сенімді Жолдас
На?ыз
Та?ы не айта аласы??
ІІІ-Олай болса саба?ты? та?ырыбы :Мені? досым.
-Саба?та не білгілері? келеді? -Досым туралы айта
білу.
-Мен де сендермен келісемін - Жа?а с?здермен
танысу.
Саба?ты? ма?саттары :
1.Та?ырып?а байланысты жа?а с?здермен танысу, сол с?здерден
с?з тіркестер мен с?йлемдер ??ру?а жатты?тыру.
2.?з досын ?аза? тілінде сипаттап беруге ?йрету.
3.Досты??а, татулы??а баулу.
-Балалар б?л та?ырып бойынша біз ?аза?ша айта аламыз ба ?
1. Сонды?тан біз с?здікпен танысамыз.
С?здік:
Бойы ?зын - он высокого роста
?ыс?а - короткий (-ая,-ое)
?ыр м?рынды - с тонким прямым носом
айналысады - занимается
сипаттап беруге - описывать
2.М??алім о?иды, балалар м??ият ты?дайды, м??алім о?иды,
балалар ?айталайды. Балалар б?л с?здерді ?олдана отырып . ?з достарын туралы с?з
тіркестер мен с?йлемдерді ??ры?дар.
Мені? шашы ?ыс?а бойы ?зын аты
Досым ?ыр м?рынды айналысады
Бар ол спортен
-Достары? туралы та?ы не айту?а болады?
-О?улы?тары?ды ашы?дар!-105 бет, Мені? досым.
-М?тінді м??ият ты?да?дар!
Мені? досым бар. Оны? аты – Берік. Ол то?ыз жаста.
Берікті? бойы ?зын, шашы ?ара, ?ыс?а. ?ыр м?рынды.
Берік спортпен айналысады. Бос уа?ытында ол компьютер
ойнайды, кітап о?иды, музыка ты?дайды.
-?арындаштары?ды алып , бейтаныс с?здерді белгіле?дер -3минут.
-Ал енді о?имыз.
-Бейтаныс с?здер бар ма ? -Ты?дайды.
-Слушает.
-Ал енді о?имыз, бір-бірден.
-С?ра?тар?а жауап береміз: 1-тапсырма
-Берік неше жаста? - ...
-Оны? бойы, шашы ?андай ? -...
-Берік немен айналысады? -...
-Ол бос уа?ытында не істейді? -...
IV-Сергіту с?ті: Ал балалар т?райы?
?арлы?аш боп ?шайы?
?шып,?шып алайы?
Орнымыз?а ?онайы?!
V-Бекіту:
?ш де?гейлік тапсырмалар:
- «Т?ймеда?»-тан бір-неше с?з
??ры?дар:
-ті?
(-а)
- пын ДОС -ым
(Я) (друг) (мой)
- пен - ы? -сыз
(с) (твой) (без)
105 бет, 2-тапсырма
ІІ-де?гей: С?йлесу: 105бет, 1-тапсырма.
ІІІ-де?гей: Досы? туралы ??гімелеп бер.
VI-?з ?алауын бойынша 1 тапсырманы ?алап ал.
?й тапсырмасы:1.Жа?а с?здерді жаттап , сол с?здерден
с?з тіркестерді ??ру.
2.Досы? жайында диалог ??ру.
3.Фотосурет бойынша досы? туралы айту.
2
VII-?н ?йрену: Если с другом вышел в путь,
Веселей дорога ,
2
Без друзей меня чуть ,
А с друзьями много !
2
Что мне снег , что мне зной,
Что мне дождик проливной,
Когда мои друзья со мной ! Достармен бірге шы?са?,
К??ілді боламын,2рет
Досымсыз мен жал?ызбын,
Достармен мен к?ппін!
?ар ма?ан еште?е ,
?апыры? та еште?е,
Мен достармен бірге болсам!
Ля,ля,ля,ля,ля,ля,ля,ля,ля!
Ля,ля,ля,ля,ля,
Ля,ля,ля,ля,ля,ля,ля,ля!
VI-?ортынды:
-Саба?ты? ма?саттары ?андай болды?(ИА та?та)
-Ма?сатымыз?а жеттік пе?
-Сау болы?дар ,балалар!