СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Дыхательная гимнастика

Нажмите, чтобы узнать подробности

эффективные дыхательные упражнения. Дыхательная гимнастика «Большой и маленький». Подняться на носки, вытянуть руки вверх. Со звуком у-х-х присесть, обхватить голени и подтянуть голову к коленям. «Паровоз». Двигаясь по комнате, имитировать движения колес паровоза и произносить чух-чух, меняя громкость и скорость. «Гуси летят». Медленно ходить, имитируя полет. На вдохе поднять руки, на выдохе — опустить (8—10 раз), со звуком г-у-у. «Дровосек». Руки сложить топориком и поднять вверх, затем резко наклонить туловище и прорезать пространство между ног (5—8 раз), произнести б-а-х. «Часы». Со звуком тик наклониться в левую сторону, со звуком так — в правую (4—5 раз). «Погреемся». Руки развести в стороны, затем быстрым движением скрестить их перед грудью, хлопнуть ладонями по плечам, произнеся у-х-х! (8—10 раз). «Мельница». Вытянуть руки вверх и медленно вращать ими со звуком ж-р-р, увеличивая скорость (6—7 раз). «Сердитый ежик». Присесть ниже, обхватить голени, опустить голову, произнести звук ф-р-р (3—5 раз). «Лягушонок». Слегка присесть и сделать прыжок с продвижением вперед. На выдохе произнести к-в-а-а-к. «Заблудился в лесу». Сделать вдох, на выдохе прокричать ау-у. «Великан и карлик». Поднять руки вверх и потянуться, сделав вдох. Расслабленно опустить руки до самого пола, глубоко выдохнув. «Часы». Размахивая прямыми руками вперед-назад, произнести тик-так (10—12 раз). «Ловим комара». Направлять звук з-з-з в разные стороны и хлопать руками в местах, где он может находиться (4—5 раз). «Косарь». Имитировать движения косаря, занося то влево, то вправо воображаемую косу со звуком ж-у-х (5—8 раз). «Трубач». Воображаемую трубу поднести к губам и, нажимая на клавиши, произносить звуки ту-ту-ту (15—20 с ). «Будильник». Сесть на пол, скрестив ноги. Обхватить голову руками и делать ритмичные движения из стороны в сторону со словами тик-так. Через 3—4 раза вытягивать голову вперед, имитируя движения кукушки, и произносить ку-ку. «Насос». Резко наклониться 2—3 раза в одну сторону, скользя по ноге руками и произнося звук с-с-с (по б—8 раз в каждую сторону). ДЫХАТЕЛЬНАЯ ГИМНАСТИКА ДЛЯ ЧАСТО БОЛЕЮЩИХ ДЕТЕЙ «Часики». Встать прямо, ноги слегка расставить, руки опустить. Размахивая вперед и назад прямыми руками, произносить тик-так (6—7 раз). «Дудочка». Сесть на стульчик, кисти рук сжать, как будто в руках дудочка, поднести к губам. Сделать медленно вдох с произнесением звука п-ф-ф-ф (4 раза). «Петушок». Встать прямо, ноги слегка расставить, руки опустить. Поднять руки в стороны и вздохнуть, затем похлопать по бедрам со словами ку-ка-ре-ку — выдох. «Паровозик». Ходить по комнате, делая попеременные движения руками и приговаривая чух-чух-чух (15—20 с ). «Веселый мячик». Встать прямо, ноги расставить. Поднять руки с мячом к груди, вдохнуть и бросить мяч от груди вперед со звуком у-х-х-х — выдохнуть, затем догнать мяч ( 4 —5 р). «Гуси». Медленно ходить по комнате. На вдох поднимать руки в стороны, на выдох — опускать вниз с произнесением длительного звука г-у-у-у (1 мин). «Каша кипит». Сесть на стул. Одну руку положить на живот, другую на грудь. Втянуть живот и набрать воздух вгрудь — вдохнуть, опустить грудь (выдыхая воздух) и выпятить живот — выдохнуть. При вдохе громко произносить ф-ф-ф (4 раза).

Просмотр содержимого документа
«дыхательная гимнастика»

Пам,ятка

щодо першочергових дiй у разi виявлення

або застосування вибухових пристроiв

У разi виявлення предмета, пiдозрiлого на вибуховий пристрiй (ВП), у першу чергу необхiдно:

  • негайно повiдомити старшого начальника про виявлення характерних ознак ВП, мiсце його знаходження, час виявлення та особу, яка виявила;

  • викликати спецiалiста-вибухотехнiка через чергову частину МВС чи МНС Украiни;

  • у разi пiдтвердження наявностiознак вибухового пристрою органiзувати евакуацiю людей з будiвлi чи територii, що знаходиться пiд контролем;

  • оперативно виконувати всi рекомендацii спецiалiста-вибухотехнiка.

Характерними ознаками, що вказують на можливу наявнiсть ВП, можуть бути:

  • виявлення в громадських мiсцях чи транспортi валiз, пакункiв, коробок та iнших предметiв, залишених без нагляду власникiв;

  • отримання адресатом поштового вiдправлення, вмiст якого чи вiдправник йому невiдомi;

  • наявнiсть у виявлених предметiв характерного вигляду штатних бойових припасiв чи iх елементiв;

  • наявнiсть у виявлених предметiв звуку працюючого годинникового механiзму;

  • наявнiсть у виявлених предметiв запаху бензину, газу, розчинника, хiмiчних речовин тощо;

  • наявнiсть диму, що виходить з предмету;

  • наявнiсть у виявленого предмета елементiв (деталей), що невiдповiдають його прямому призначенню;

  • надзвичайно велика маса виявленого предмета (наприклад, невiдповiднiсть ваги коробки вiд цукерок, банки вiд кави та iнше);

  • нестандартний зас, виготовлення посилочноi тари;

  • наявнiсть будь-якого додаткового контакту предмета з об,сктами навколишньоi обстановки;

  • наявнiсть у дверях, вiкнах будь-яких стороннiх предметiв, закрiпленого дроту, ниток, шнурiв тощо;

  • наявнiсть стороннього смiття, порушення грунту, покриття на тротуарах за вiдсутностi пояснень щодо iх виникнення у вiдповiдних служб.

При виявленнi пiдозрiлого предмета суворо заборонясться самостiйно проводит из ним будь-якi дii(торкатися, нахилятися, вiдкривати та iн.)

Примiтка: треба пам,ятати, що марна трата часу при загрозi вибуху може призвести до людських жерт! В усiх випадках про виявлення ознак вибухового пристрою повiдомляти оперативних чергових правоохоронних органiв невiдкладно.

Рекомендацii

учатникам навчально-виховного процесу i працiвникам галузi щодо дiй у випадку загрози або скосння терористичного акту


Терористи можуть встановити вибуховi пристроi у самих непердбачених мiсцях: на дорогах, в будинках, на транспортi. На сьогоднiшнiй день можуть використовуватися як промисловi, так i саморобнi пристроi, замаскованi пiд будь-якi предмети.

Заходи безпеки при загрозi терористичного акту:

  • будьте уважнi та доброзичливi до оточуючих;

  • нi при яких умовах НЕ ПРИПУСКАЙТЕ ПЕНIКИ!!!

  • якщо с можливiсть, виiдьте на кiлька днiв на дачу, в село, до родичiв в iнше село (мiсто).

Зробiть безпечним власне житло:

  • приберiть пожеженебезпечнi предмети – старi фарби, лак, бензин та iнше;

  • приберiть з вiкон квiти (поставьте iх на пiдлогу);

  • закрийте штори на вiкнах – це захистить вас вiд пошкоджень уламки скла;

  • зберiть у сумку всi необхiднi вам документи, речi, грошi на випадок термiновош евакуацii;

  • не вiдвiдуйте громадськi мicця.


Якщо вами виявлено вибухонебезпечний предмет:

  1. Побачивши вибухонебезпечний предмет (гранату, снаряд, бомбу та iнше) не пiдходьте близько до нього, покличте людей та попросiть термiново повiдомити про знахiдку у мiлiцiю.

  2. Здiйснюючи поiздки у громадському транспортi, зветрайте увагу на залишенi сумки, портфелi, iграшки та предмети, у яких можуть знаходитись саморобнi вибухонебезпечнi пристроi. Термiново повiдомте про це водiю, машинiсту потягу, будь-якому працiвнику мiлiцii. Не вiдкривайте iх, не чiпайте руками, попередьте людей про небезпеку.

Якщо стався вибух:

  1. Пересувайтеся обережно, не чiпайте пошкодженi конструкцii та оголений дрiт.

  2. У пошкодженому примiщеннi iз-за небезпеки вибуху газу не можна користуватися вiдкритим вогнем.

  3. При задимленнi захистить органи дихання мокрим рушником.

  4. Дiйте у вiдповiдностi з наказами посадових осiб.