Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №1.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. I ______ a pupil. 2. His granny _____ a cook. 3. My granddads ______doctors. 4. _____ you a student? 5. My friends and I ______ pupils. 6. It _____ a tree. 7. She _____ fine, thanks. 8. What _____ your name? 9. Where _____ you from? 10. This _____ a cat.
____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №2.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. That ______ a dog. 2. Tim and Don______ pilots. 3. They ______ good pilots. 4. This ______Tom. 5. He ______a student from London. 6. My name _____ Tamara. 7. Ben _____ a good cook. 8. We _____ not from Moscow. 9. The cat _____on the sofa. 10. I _____ a student.
_____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №3.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. Mr. Green ____ from London. 2. Mr. Green and Mr. Brown _____pilots. 3. The boys______ from Russia. 4. I _____ very sorry. 5. Ann _______ eleven. 6. My name _____ Helen. 7.I _____ from Korenovsk.8.Barsik ______ in the box.9. My pets ______ in the room. 10.Oleg and I _____students.
____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №1.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. I ______ a pupil. 2. His granny _____ a cook. 3. My granddads ______doctors. 4. _____ you a student? 5. My friends and I ______ pupils. 6. It _____ a tree. 7. She _____ fine, thanks. 8. What _____ your name? 9. Where _____ you from? 10. This _____ a cat.
____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №2.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. That ______ a dog. 2. Tim and Don______ pilots. 3. They ______ good pilots. 4. This ______Tom. 5. He ______a student from London. 6. My name _____ Tamara. 7. Ben _____ a good cook. 8. We _____ not from Moscow. 9. The cat _____on the sofa. 10. I _____ a student.
_____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №3.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. Mr. Green ____ from London. 2. Mr. Green and Mr. Brown _____pilots. 3. The boys______ from Russia. 4. I _____ very sorry. 5. Ann _______ eleven. 6. My name _____ Helen. 7.I _____ from Korenovsk.8.Barsik ______ in the box.9. My pets ______ in the room. 10.Oleg and I _____students.
_____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №1.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. I ______ a pupil. 2. His granny _____ a cook. 3. My granddads ______doctors. 4. _____ you a student? 5. My friends and I ______ pupils. 6. It _____ a tree. 7. She _____ fine, thanks. 8. What _____ your name? 9. Where _____ you from? 10. This _____ a cat.
____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №2.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. That ______ a dog. 2. Tim and Don______ pilots. 3. They ______ good pilots. 4. This ______Tom. 5. He ______a student from London. 6. My name _____ Tamara. 7. Ben _____ a good cook. 8. We _____ not from Moscow. 9. The cat _____on the sofa. 10. I _____ a student.
_____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №3.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. Mr. Green ____ from London. 2. Mr. Green and Mr. Brown _____pilots. 3. The boys______ from Russia. 4. I _____ very sorry. 5. Ann _______ eleven. 6. My name _____ Helen. 7.I _____ from Korenovsk.8.Barsik ______ in the box.9. My pets ______ in the room. 10.Oleg and I _____students.
____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №1.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. I ______ a pupil. 2. His granny _____ a cook. 3. My granddads ______doctors. 4. _____ you a student? 5. My friends and I ______ pupils. 6. It _____ a tree. 7. She _____ fine, thanks. 8. What _____ your name? 9. Where _____ you from? 10. This _____ a cat.
____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №2.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. That ______ a dog. 2. Tim and Don______ pilots. 3. They ______ good pilots. 4. This ______Tom. 5. He ______a student from London. 6. My name _____ Tamara. 7. Ben _____ a good cook. 8. We _____ not from Moscow. 9. The cat _____on the sofa. 10. I _____ a student.
_____________________________________________________________________________
Фамилия, имя _________________
Самостоятельная работа для 5 класса по теме: «Глагол to be»
Вариант №3.
Выберите нужную форму глагола (am, is, are).
1. Mr. Green ____ from London. 2. Mr. Green and Mr. Brown _____pilots. 3. The boys______ from Russia. 4. I _____ very sorry. 5. Ann _______ eleven. 6. My name _____ Helen. 7.I _____ from Korenovsk.8.Barsik ______ in the box.9. My pets ______ in the room. 10.Oleg and I _____students.
____________________________________________________________________________
Тест "Глаголы to be Раскройте скобки, употребив глагол to be в Present Simple.
It (am, is, are) a pen.
This book (am, is, are) new.
My room (am, is, are) big.
Who (am, is, are) he?
What is this? This (am, is, are) a map.
Where (am, is, are) they?
We (am, is, are) in the room.
It (am, is, are) 7 o^clock.
I (am, is, are) a doctor/
My granny (am, is, are) glad to see us.