СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
Саба?ты? та?ырыбы: ?рекеттер
Саба?ты? ма?саты
Білімділік: О?ушылар?а нысандармен ?рекет жасау т?сідерін таныстыру. О?ушылар?а нысандармен д?рыс ?рікеттер ат?аруды аны?тай білуді ?йрету
Дамытушылы?: О?ушыларды? ?рекеттер мен оларды? ат?арулы реттілігі жайлы ал?аш?ы т?сініктер ?алыптастыру, ?ылыми ой ?орытындыларын жасай білуге да?дыландыру.
Т?рбиелік: Жауапкершілікке, тияна?тылы?а, е?бек?орлы?а т?рбиелеу.
Саба?ты? т?рі: Жа?а саба?ты т?сіндіру О?ыту т?сілі: жеке, топты?, ?жымды?
Саба?ты? барысы
І. ?йымдастыру кезе?і
О?ушылармен амандасу, т?гендеу, саба?а дайынды?ын ?ада?алау.
ІІ. ?й тапсырмасын тексеру А?паратты? модельдер та?ырыбы бойынша с?ра?тар?а жауап алу барысында, та?ырып бойынша ал?ан білімдерін еске т?сіру
ІІІ. Жа?а материалды ме?герту. Б?л та?ырып « Тізбектер » ж?не « Алгоритмдер » та?ырыбына кіріспе болып табылады. ?рекеттер мен оларды? ат?арылу реттілігі алгоритм ?расты-руда?ы негізгі ?ымдарды? бірі болып есептеледі.
Тапсырманы орындау кезінде нысандарды? ?здері ?рекет жасайтынына ж?не олармен де ?рекет жасау?а болатынына назар аудару керек. Мысалы, г?л ?зі ?седі, ал оны бас?алар ?иып алып, ?стелге ?ояды.
І?. Саба? бойынша ал?ан білімін бекіту
Тапсырмалар:
1. Суреттегі ат?арылып жат?ан ?рекеттерді атап шы?.
Жауабы:
Анам себет к?теріп келе жатыр.
?кем к?шет отыр?ызып жатыр.
?лім к?шетті ?стап т?ру?а к?мектесіп ж?р.
Аруна кілемшені сыпырып жатыр.
Мысы?ты? баласы к?белек ?уып ж?р.
К?шік к?нге ?ыздырынып отыр.
?с ?шып ж?р.
Г?лдер г?лдеп т?р.
2. Н?тиже алу ?шін ат?арылатын ?рекеттерді жаз.
3. ?лім, ?сет ж?не Асан веб – дизайнер, программалаушы, ж?не веб – шебер болуды армандайды. Біра? ?лім веб – шебер бол?ысы келмейді, ал ?сет веб – дизайнер ж?не программалаушы, Асан веб – дизайнер бол?ысы келмейді. Балалар кім болуды армандайды екен?
Жауабы.
?лім – веб – дизайнер, Асан – программалаушы, ?сет – веб – шебер.
4. Арты? ?рекетті сызып таста.
Пернета?та – а?паратты енгізеді, басып шы?арады.
Монитор – а?паратты са?тайды, бейнелейді.
Баспа ?рыл?ысы а?параттарды ?дейді, басып шы?арады.
Тыш?ан нысандарды бас?арады, а?паратты басып шы?арады.
Процессор а?паратты ?дейді, са?тайды.
Жад а?паратты са?тайды, енгізеді.
І?. Бекіту 1. Не ?ттік? 2. Не ?йрендік?
?. ?орытындылау ?І. ?йге тапсырма ?рекеттер
« К?зде » суретін сал, суретте ат?арылып жат?ан ?рекеттерді жаз.
-80%
© 2015, Имамниязова Селимам Ибраимахуновна 373