СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Конспект урока на тему "Словосочетание"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Данный конспект урока на тему "Словосочетание " могут использовать учителя родного языка и литературы национальных школ.................

Просмотр содержимого документа
«Конспект урока на тему "Словосочетание"»

Муниципальное казённое общеобразовательное учреждение

«Каякентская СОШ №1»









Конспект урока



Класс: 8



Предмет: родной язык





УМК» : учебник «Родной язык 8-9 класс» Керимов И. А.,Абдуллаева А.З.: «Издательство НИИ педагогики», 2011 г.





Тема: «Словосочетание»



Образовательная технология: развивающая технология, здоровьесберегающиие технологии, игровые технологии.



Учитель: Арсланбекова Гулькиз Эминовна







Дарсны темасы: Сезтагъымлар. Сёзтагъымда байлавлар.



Дарсны муратлары:

1.Сёзтагъымлар этилеген кюйлерин, алдагъы дарсларда алгъан билимлерин беклешдирмек. Оьзбашына юрюлюген ахтарыв ишни натижасында янгылыкъланы уьйретив.

2.Оьзбашына билим алдырмакъ, гьакълашыв ва пайдалы маълумат топлав имканлыкъларын яшланы оьсдюррюв.

3.Яшланы тил культурасын артдырыв, уьйретив ва чебер сезивню тарбиялав.



Къурулушуна гёре дарс - къошулчан дарс.



1.Къурум мюгьлет.

Сынавун мекенлешдирив, токъташдырыв.

1 Слайд. Мен бугюн школагъа тез гелдим.

Уллу яшлар бузулгъан кепюрню чалт ишледилер.

Яшлар, сезтагъым деп негер айтыла?

Олар нечик этиле?

Оьрде берилген жумлалагъа тергев беригиз, уьюрлерине гере чечигиз. Сёзтагъымланы айырабыз.



Слайд 2. Янгылыкъ ачылыв.

Числону язасыз, сезтагъымланы айырасыз.

Сёзтагъымларда байлавлар.

Класда иш.

Уьстде берилген жумлаланы ичиндеги сезтагъымланы айырып, сонг язабыз.

Слайд 3

Бугюн гелдим --- баш сезю – гелдим ( къачан?) бугюн

Школагъа гелдим – б/с гелдим (къайда?) школагъа

Тез гелдим – б/с гелдим ( къачан?) тез

Уллу яшлар –б/с яшлар ( къайсы?)

Бузулгъан ( къайсы?) кепюрню

Ишледилер (нечик?) чал

Яшлар,тюз чечдигиз с/тагъымланы.

Тюз жаваплар бердигиз, тюплерине тийишли гьыз тартыгъыз.



Беклешдирив.

Китапланы ачыгъыз 13- 14 бет, правило бизге не айта экен, охуп къарайыкъ.

Тапшурув ( языв иш) №45

Рус тил булан тенглешдирив иш юрюле.

Слайд 4 Белюклер булан ишлев.( с/т къурмакъ атлыкъ+ сыпатлыкъ, сыпатишлик)

Гьаллыкъ+ ишлик, атлыкъ + ишлик)



Слайд 5 Физмюгьлет

Аякъ къагъып, къол силлеп,

Къолларыбызны тюзлеп,

Къанат къагъып, учайыкъ,

Астаракъ олтурайыкъ,

Муаллимге тынглайыкъ!

Слайд 6. Оьзбашына ишлев.

Суратлагъа къарап гиччирек сочинение язмакъ.

Слайд 7.

Яшлар интерактивный доскагъа тергев беригиз. Электронный таблица бар, онда сёзтагъымланы таблицасы бериле.

Тергев беригиз ,олар нечик этилген?

Яшлар жавап бере.

Рефлексия.

Яшлар, сиз дарсны не ерин ушатдыгъыз?

Сизге не ерде яхшы болду?

Къайсы ерде четимликлер ёлукъду?

Уьйге ишни язып алып къоясыз.

Мини-сочинение язмакъ «Мени къурдашым» деген темагъа гере , тапшурув №47

Дарс битди, савболугъуз!