СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Счет от 1 до 5. Счет от 5 до 10.

Нажмите, чтобы узнать подробности

Просмотр содержимого документа
«Счет от 1 до 5. Счет от 5 до 10.»

Класс :1-А

Мевзу: Счет от 1 до 5. Счет от 6 до 10

Макъсат: познакомить учащихся с новыми лексическими единицами и закрепить их употребление в речи; отрабатывать навыки правильного произношения звуков крымскотатарского языка (слов с къ,гъ,нъ,дж),познакомить с количественными и порядковыми числительными,учить их употреблять  в речи.


Инкишаф этюв: талебелерни къыясламагъа, фикир этмеге, нетидже чыкъармагъа


Тербиевий: дерсте алынгъан бильгилерге актив мунасебет тербиелемек.


Мерифет УОА (универсаль окъув арекетлер) УУД (познавательные):

- мевзуны анълатув;

- оджа ве талебенинъ бирликте беджерген ишлерининъ нетиджелерини чыкъарув;

- вазифелерде берильген суаллерге джевап тапмакъ, вазифелерни беджермек.


Регулятив УУД (регулятивные):

- талебенинъ оджа ярдымынен дерстеки арекетлернинъ макъсадыны тайинлев;

- Коммуникатив УУД (коммуникативные):

- озь фикирлерини агъзавий шекильде ифаде этюв;

- динълемеге ве башкъаларнынъ айткъанларыны анъламагъа огретюв;

- Шахсий нетиджелер:

- мевзуны ве вазифелерни беджергенде озь мунасебетини косьтерюв;

- талебелерде къартларгъа урьмет дуйгъусыны ашлав.

Донатмасы: дефтер, дерслик, ресимлер, ренкли къалемлер

Дерснинъ чешити: янъы мевзуны анълатув.


Дерснинъ кетишаты:

Тешкилий муит

Мектеп чанъы чынъылдай,

Сеси кескин янъгъырай,

Дерске вакъытында кирем

Кеч къалмайып бир дирем.

( С. Усеинов)


Оджа: - Мерабанъыз, балалар! Бири-биринъизге кулюмсиринъиз. Бугуньки дерс сизге

яхшы истеклер кетирсинъ. Бугунь дерсте, балалар, сизни чокъ меракълы вазифелер

беклейлер.


Невбетчининъ рапорты:

- бугунь насыл кунь?

- бугунь насыл сан?

- бугунь насыл ай?


Мотивация  
Мы продолжим изучать тему «Меним мектебим».Сегодня на уроке мы познакомимся с числами. Вы  узнаете, как называются числа на крымскотатарском языке.


Янъы мевзуны анълатув:

Лугъат иши:

Сайыларны,косьтере.

Мевзу боюджа иш.

Работа с текстом «1-ден 5-кедже сайылар»

Работа с рисунками.

Дети озвучивают рисунки с помощью учителя.

Хоровое озвучивание.

Бир алма,эки армут,учь топ.

Ответы на вопросы по тексту

Работа с моделями слов сен,олар

Раатлыкъ дакъкъасы:

Онъгъа бакъам.

Солгъа бакъам,

Ашагъы ве тепеге,

Башлайым секирмеге


- Раатландынъыз, энди девам этейикъ.

Янъы мевзунынъ девамы .

Работа со звуковыми схемами слов: эки, армут.


Пекитюв:

Чтение стихотворения «Бир къалем агъам берди»

Заучивание стихотворения.

Раатлыкъ дакъкъасы:

Баш пармагъым-къартбабам

Ишарети-къартанам.

Орта пармагъым-бабам.

Юзюк такъкъаны-анам.

Чинатий пармакъ-бу –мен!

Нетиджелев.Рефлексия.

- Сиз бугунь насыл мевзуны кечтинъиз?

- Дерсни бегендинъизми?

(Бегендик!)

- Сиз бугунь яхшы чалыштынъыз! Машалла!

- Дерсимиз битти.

Чокъ сагъ олунъыз! Сагълыкънен барынъыз!