СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
К?ні: 17.01 сынып: 5 «А»
Саба?ты? та?ырыбы: Абай ??нанбай?лы «?ылым таппай ма?танба»
Саба?ты? ма?саты:
а) білімділік: о?ушыларды ?аза? хал?ыны? ?лы а?ыны Абаймен таныстыру, адам бойында кездесетін 5 асыл ?асиет пен 5 д?шпан ?ылы?тарды ??ындыру, а?ын шы?армаларын о?ып ?йренуге баулу;
?) дамытушылы?: м?нерлеп, шапша? о?у да?дыларын жетілдіру, с?здік ?орларын байыту, шы?армашылы?пен ж?мыс істеуге ?йрету;
б) т?рбиелік: адамгершілікке, ?ылым, білімге бейімдеу.
Саба?ты? т?рі: жа?а саба?
Саба?ты? ?дісі: с?ра?-жауап, ??гімелеу, топпен ж?мыс, сын т?р?ысынан ойлау стратегиялары
Саба?ты? к?рнекіліктері: А.??нанбаевты? портреті, тірек сызбалар, семантикалы? карта.
Саба?ты? барысы: 1.?йымдастыру кезе?і. 2. ?й тапсырмасын тексеру.
а) «М?тін б?ліктері» ойыны бойынша ??гімелеу.
1-топ. «Кіріспе»
Асан – бай баласы мен ?сен – жарлы баласы ел к?шкенде ауылда ?алып ?ояды. Асан жылайды, ?сен ?алай ауылды табуды ойластырады. 2-топ. «Негізгі б?лім»
?сенні? а?ылдылы?ымен олар ?йректі т?за??а т?сіріп, ?арма? жасап, балы? аулап, тама? ішеді.3-топ. «?орытынды»
«Далада ж?ріп адасса?, молалы жерде су болады, сулы жерде ел болады» деген ?кесіні? с?зін ты?дап ж?ретін ?сен ауыл?а апаратын жолды тауып, аман-есен ?йлеріне келеді.4-топ. «Толы?тыру» - ?р топтан кейін с?з алып, толы?тырады.?) ??гіме кейіпкерлеріне мінездеме беру ?шін кестені толтыру.
??гіме кейіпкерлері |
?андай? |
3. Жа?а саба?. 1.. Абай ?міріне ?ыс?аша то?талу
аудармалары Ибра?им
1845-1904ж
![]() |
8 мы??а жуы? ?ле?дері ?кесі ??нанбай
45 ?арас?зі Шешесі ?лжан
Ахмет-Риза медресесі ?жесі Зере
2. ?дебиет теориясы.
?ле? – поэзиялы? жанр т?ріне жатады. Онда ?й?ас /рифма/, ыр?а? /ритм/ болады.
Мысалы:
?ылым таппай/ ма?танба, -а
Орын таппай/ баптанба, -а
??марланып/ шаттанба, -а
Ойнап/ бос?а к?луге. -б
?ле?ні? ??рылымды? ж?йесі /структурная система/
Абайды? к?п ?ле?дері м?дениет пен білімге арнал?ан. Б?гін біз Абай ??нанбаевты? «?ылым таппай ма?танба» ?ле?імен танысамыз.
А.?ле?ді м?нерлеп о?у?.С?здік ж?мысын ж?ргізу. (n?ртіп алу ж?йесі бойынша) ?ылым – о?у, білім ?алым – о?ымысты адам.Б.?ле?ді о?ушылар?а шума? бойынша тізбектеп о?ыту, мазм?нын ашу.5. Семантикалы? картаны толтыру.
Та?ырыбы |
Авторы |
Жанры |
Т?йінді ой |
Негізгі идеясы |
?ылым таппай ма?танба |
Абай ??нанбаев |
поэзия |
Жас уа?ытта о?ып, білім алу?а ша?ырады |
Болмаса? да ??сап ба?, бір ?алымды к?рсе?із. |
6. Ма?ынаны тану стратегиясы. Саба?ты бекіту.
?о?ам?а
?андай адамдар
?ажет?
![]() |
- Мына ?асиеттерді о?ып, ?ажеттісін белгіле?дер. (пара??а жазыл?ан ?асиеттер, таза пара? «Топтастыру» ?шін).
?асиеттері:
- Сендерден де осы ?асиеттерді к?ремін деп ойлаймын.
7.?йге тапсырма.
?ле?нен ?зінді жаттау. 3-тапсырма 100-бет /жазбаша/
?з та?даулары бойынша ?ле? шума?ын талдау.
8. Ба?алау.
© 2015, Нугманова Гаухар Нурлыгайновна 386