СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Саба? жоспары

Нажмите, чтобы узнать подробности

К?ні: 16.02.15 жыл

О?ытуды? о?уда?ы т?сілі

Бірлесіп ойлау ма?сатында о?ушылар арасында

?арым-?атынасты ынталандыру  ?шін топтап?ы

ж?мысты пайдалану.

О?ушыларды  сыни ойлау?а жетелеу, жо?ары де?гейде с?ра?тар дайындау

 

Та?ырып

Саба?тас ??рмалас с?йлемні? жасалу жолдары

Ма?саты

О?ушыр?а ??рамдас с?йлем, саба?тас ??рмалас с?йлем туралы ма?л?мат беру

О?ытуды? на?ты н?тижесі

О?ушылар ??рмалас с?йлем туралы, саба?тас с?йлем туралы біледі,жатты?у ж?мыстарын орындау ар?ылы білімдерін толы?тырады.

Уа?ыты

 

                  М??алімні?  іс-?рекеті

 

О?ушылырды? іс-?рекеті

 

 

?йымдастыру

 

?й тапсырмасын с?рау

 

О?ушыламен амандасу

О?ушыларды? саба??а ?атынасын тексеру. Сандар ар?ылы топ?а б?лінеді

Берілген тапсыраларды тексеру

  1. М??аліммен с?лемдесу
  2. ?здері айт?ан

сандар бойынша топтарына барып отырады.

  1. Ба?алау

«Ой ша?ыру»

Білу

  1. ??рмалас с?йлем дегеніміз не?
  2. Саба?тас ??рмалас с?йлем дегеніміз не?
  3. ?андай т?рлері бар?
  4. Мысал келтір
  • ?ойыл?ан с?ра?тар?а жауап береді
  • ?з білетіндерін орта?а салады
  • Жина?тайды

«Білгенге маржан» кезе?і

Т?сіну. ??рамында?ы жай с?йлемдеріні? ал?аш?ысы толы?сыз болып со??ысына ба?ына байланыс?ан ??рмалас с?йлемні? т?рін саба?тас ??рмалас с?йлем дейміз.

   Саба?тас ??рмалас с?йлемдегі баяндауышы тияна?сыз болып келген с?йлемді ба?ыны??ы с?йлем дейміз. Ал баяндауышы тияна?ты болып келген екінші с?йлемді басы??ы с?йлем дейміз.

         Ба?ыны??ы                         Басы??ы 

 

Т?рлері

Ережесі

С?ра?ы

Шартты

ба?ыны??ы

Ба?ыны??ы с?йлемі басы??ы с?йлеміні? шарты болып келеді

?айтсе?

Не етсе? ?айткенде? ?айтпейінше?

 

?арсылы?ты ба?ыны?-

?ылы

Ба?ыны??ысы басы??ы с?йлеміне ?арама-?арсы келеді

?айтсе де? ?айткенмен? Не етпестен? Не ете т?ра? ?айткенше?

 

Себеп-салдар

ба?ыны??ы

лы

Ба?ыны??ы

сы басы??ы с?йлеміні? себебін білдіреді

Неліктен? Не ?шін? Не себепті? Не деп?

 

?имыл-сын

ба?ыны??ы

лы

Ба?ыны??ысы басы??ы с?йлемде айтыл?ан іс-?имылды? ?алай орындал?анын білдіреді

?айтіп? Не етіп? ?алай?

 

Мезгіл ба?ыны??ылы

Ба?ыны??ысы басы??ы с?йлеміні? мезгілін білдіреді

?ашан? ?ай кезде? ?ашаннан бері?

 

Ма?сат ба?ыны??ы

лы

Ба?ыны??ысы басы??ы с?йлемдегі ойды? ма?сатын білдіреді

Не ма?сатпен? Не ?шін? Не етпек ?шін?

 

 

 

 

О?ушылар

т?сінбегендерін с?райды

«Талапты?а н?р жауар»

кезе?і

 

 

 

 

 

?олдану.

1-топ: Саба?тас ??рмаласты ?атыстырып с?йлем ??ра

2-топ: Салыстыру. Саба?тас ??рмалас пен салалас ??рмаласты салыстыр

3-топ. ?сыныс. Саба?тас ??рмаласты бас?аша ?алай атар еді??

.

 

 

?з ойларын айту

 

 

 

 

 

«Со??ы с?зді ма?ан ?алдыр»

?йге

тапсырма

 

Ба?алау. 171-жатты?у. М?тіндегі салалас саба?тас с?йлемдерді теріп жазу.

 

 

 

       

 

Категория: Литература
24.02.2015 22:39


Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!