СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до 25.06.2025
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
Т?сінік хат
2015-2016 о?у жылында 11-сынып?а арнал?ан физика п?ніні? к?нтізбелік жоспары келесі ??жаттар негізінде ??рылды:
басылымдарыны? тізбесі ?аза?стан Республикасы Білім ж?не ?ылым министріні? 2013 жыл?ы 18 ?арашада?ы № 460 б?йры?ымен аны?тал?ан.
Жаратылыстану-математикалы? ба?ытта?ы 10-11сынып физика курсын о?ы-туды? ма?саты – о?ушыларды? д?ниеге диалектикалы? материалистік к?з?арасын ?алыптастыру.
Б?л ма?сат?а жету келесі міндеттерді ж?зеге асыру ар?ылы ?амтамасыз етіледі:
1) ?лемні? бiрт?тас физикалы? бейнесін ?алыптастыру, физикалы? ??былыстарды ?р ?ырынан ж?не ?р т?рлі жа?дайда ?арастыра алу білігін дамыту:
2) физикалы? ж?йелерді б?ліп к?рсете алу ж?не оларды? арасында?ы байланысты орны?тыра алу; физикалы? ??былыс немесе п?н туралы білімін салыстыра алу ж?не д?рысты?ын аны?тай алу да?дысын ?алыптастыру;
3) физикалы? ??былысты танып-білуді? теориялы? ж?не эксперименттік ?дісін пайдалана алу, физиканы? за?дарын практикада ?олдану; ?р т?рлі ?иынды? де?гейіндегі сапалы? есептер мен ?атар, мазм?нды физиканы? есептерін шы?ару да?дысын дамыту;
4) таби?атты? за?дарын тану м?мкiндiгiне сену ж?не физиканы? жетiстiгін адами ?ркениеттi? даму игiлiгіне пайдалану, жаратылыстану ?ылымыны? мазм?нына ?атысты м?селелерді тал?ылан?ан кезде оппоненттi? пiкiрiне ??рметпен ?арау?а ж?не бірлесіп есеп шы?ару ?дерісінде ынтыма?тасты??а:?орша?ан ортаны ?ор?ау?а жауапкершілік сезіміне, жаратылыстану ?ылымыны? жетiстiктерін пайдалануды моральды?-этикалы? ба?алай алу?а дайын болу?а, а?паратты? м?дениетке т?рбие-леу.
О?у ж?ктемесіні? к?лемі: 11-сыныпта аптасына – 3 са?ат, о?у жылында 102 са?ат;
Практика?а ба?ыттал?ан ж?мыстарды? т?рі ж?не к?лемі.
Ба?ыт |
ЖМБ |
Сынып |
11 |
лабораториялы? ж?мыс |
6 |
практикалы? ж?мыс |
20 |
ба?ылау ж?мысы |
4 |
физикалы? практикум |
10 |
11-сыныптарда о?у-?дістемелік кешен пайдаланатын болады:
1.«Физика - 11» сынып?а арнал?ан о?улы? / С. Т?я?баев, Ш. Насохова, Б.
Кронгарт, В. Кем, В.Загайнова, Алматы: Мектеп, 2015/.
2.Физика : Есептер жина?ы /С. Т?я?баев, Ш. Тынтаева, Ж. Ба?ынов, Алматы:
Мектеп, 2015/.
3.Физика : Физикалы?-дидактикалы? материалдар / С. Т?я?баев, Ш. Тынтаева,
Ж. Ба?ынов, В. Загайнова, Алматы: Мектеп, 2015/.
4.Физика : ?дістемелік н?с?ау /Б. Кронгарт, В. Кем, Ш. Насохова, С. Т?я?баев, В.
Загайнова, Ж. Тазабекова, Алматы: Мектеп, 2015/.
О?ушыларды? дайынды? де?гейіне ?ойылатын талаптар:
11 - сынып физика курсын о?у н?тижесінде о?ушылар білуі тиіс:
1) теорияларды (электродинамика, квантты? физиканы? элементтерiн);.
2) ??ымдар (модель, болжам, ?а?ида, постулат, за?, теория, ке?істік ж?не уа?ыт, гармониялы?, электромагниттік тербелістер, резонанс, электромагниттік тол?ын, корпускулалы?-тол?ынды? дуализм, фотоэффект, Планк т?ра?тысы, атом, квант, фотон, атом ядросы, масса а?ауы, байланыс энергиясы, радиоактивтік, иондал?ан с?уле шы?ару, планета, планеталарды? ауыт?у ??былысы, ж?лдыз, галактика, ?лем, жары? жылы, парсек);.
3) физикалы? шамалар (период, жиілік, тербеліс амплитудасы, тол?ын ?зынды?ы, сыну к?рсеткіші, линзаны? оптикалы? к?ші, жартылай ыдырау периоды);
4) за?дар, ?а?идаларр ж?не постулаттар (т?жырымдамасы, ?олданылу шекарасы) Ньютон, Кеплер, Паскаль, Архимед за?ы, б?кіл ?лемдік тартылыс за?ы, энергияны?, импульсты? са?талу за?ы, Кулон, Ом, Джоуль-Ленц за?ы, Ампер, суперпозиция ж?не салыстырмалы? принциптері, тол?ын ж?не геометриялы? оптика за?ы, салыстырмалы арнайы теориясыны? постулаттары, масса мен энергияны? байланыс за?ы, фотоэффект за?дары, Бор постулаттары, радиоактивті ыдырау за?ы, Хаббл за?ы.
11 - сынып физика курсын о?у н?тижесінде о?ушылар ме?геруі тиіс:
1) ?ылыми зерттеу ?дістерін;
2) эксперимент жасау, ?лшеулер н?тижесін к?рсету,
3) ?ателіктерді ба?алау;
4) ба?ылаулар мен эксперимент н?тижелерін сипаттау ж?не т?сіндіру: электромагниттік тол?ындарды? таралуы, жары?ты? дисперсиясы, интерференциясы, дифракциясы, поляризациясы, атомны? жары?ты шы?аруы ж?не ж?туы, сызы?ты? спектрлер, фотоэффект, радиоактивтілік.
5) физикадан игерген теориялы? білімдерін практикада ?олдана алу, ?р т?рлі ?иынды? де?гейіндегі сапалы? есептермен ?атар, график т?ріндегі ж?не мазм?нды физикалы? есептерін шы?ара алуы;
6) ал?ан білім, білік, да?дысын к?нделікті т?рмыста ж?не т?тенше жа?дайларды шешуде.
Т?л?алы? н?тижелер:
1) ?здігінен игерген жа?а білімін ж?не практикалы? да?дымен ?арулануда?ы дербестігін к?рсете алуы;
2) ?зіні? ?ызы?ушылы?ы мен м?мкіндігіне с?йкес ?мірдегі жолын та?дау?а дайын болуы тиіс.
Ж?йелі-?рекеттік н?тижелер:
1) практикалы? тапсырмаларды орында?анда ж?не оларды р?сімдеуде, білімді тере?детуде ж?не толы?тыруда ?азіргі заман?ы а?паратты-коммуникациялы? технологияларды ?олдана алуы;
2) физикадан а?паратты компьютерлік базадан ж?не «Интернет» желісінен іздеу, ??деу, ?сыну ?шін жа?а а?паратты? технологияларды пайдалана алуы;
3) ?ылыми а?паратты талдай алуы, синтездеу жолымен ??дей алуы тиіс.
© 2016, Абдрахманова Меруерт Болатовна 719