СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

КИМ по коми языку в 6 классе

Категория: Прочее

Нажмите, чтобы узнать подробности

Два варианта для промежуточной аттестации по коми языку.

Просмотр содержимого документа
«КИМ по коми языку в 6 классе»

Коми кыв. 6 класс

Муниципальное общеобразовательное учреждение

«Средняя общеобразовательная школа» с.Нившера
















Контрольно-измерительные материалы по предмету

«Коми язык»

6 класс


Автор-составитель Кучева Е.А.






















2016








Оглавление

СПЕЦИФИКАЦИЯ 3

Вариант I 8

Вариант II 11










































СПЕЦИФИКАЦИЯ

КОНТРОЛЬНО-ИЗМЕРИТЕЛЬНЫХ МАТЕРИАЛОВ

ПО ПРЕДМЕТУ «КОМИ ЯЗЫК»

ДЛЯ ПРОВЕДЕНИЯ ПРОЦЕДУР КОНТРОЛЯ И ОЦЕНКИ КАЧЕСТВА

ОБРАЗОВАНИЯ НА УРОВНЕ ОСНОВНОГО ОБЩЕГО

ОБРАЗОВАНИЯ

(6 КЛАСС)


  1. Назначение диагностической работы

Работа предназначена для проведения процедуры итогового контроля индивидуальных достижений, обучающихся 6 класса в образовательном учреждении по предмету «Коми язык».

В содержании работы отражается компетентностный подход, намеченный во ФГОС ООО. Работа проверяет лингвистическую компетенцию обучающихся (знания о языке и речи; умение применять лингвистические знания в работе с языковым материалом, а также опознавательные, классификационные, аналитические, учебно-языковые умения и навыки). О степени сформированности языковой компетенции говорят умения и навыки обучающихся, связанные с соблюдением языковых норм (лексических, грамматических, стилистических, орфографических, пунктуационных). Коммуникативная компетенция проверяется в работе на уровне владения обучающимися продуктивными и рецептивными навыками речевой деятельности.



  1. Документы, определяющие содержание работы

Содержание и структура итоговой работы по предмету «Коми язык» разработаны на основе следующих документов:

  1. Федеральный государственный стандарт основного общего образования (приказ Министерства образования и науки РФ № 1897 от 17.12.2010 г.)

  2. Примерная программа по коми языку В.М.Грабежовой «Коми кыв. 5 – 9 классъяслы уджтас» (как родной) Сыктывкар: ООО «Анбур», 2015.

  3. Планируемые результаты освоения обучающимися основной образовательной программы основного общего образования. (Примерная основная образовательная программа образовательного учреждения).


  1. Структура КИМ

Работа состоит из 2-х частей. Первая часть (задание 1) представляет собой контрольное списывание, вторая часть состоит из нескольких заданий с кратким ответом (задания 2-12).

Распределение заданий диагностической работы по основным содержательным разделам учебного предмета «Русский язык» представлено в таблице.

Содержательные разделы

Количество заданий

Максимальный балл

Лексика и фразеология

3 (3, 5, 13)

3

Фонетика

1 (9)

2

Морфология

1 (12)

1

Морфемика

1 (6)

1

Синтаксис

2 (7, 8)

2

Орфография

3 (1, 10, 11)

3

Пунктуация

1 (1)

1

Речь. Текст

3 (2, 4, 12)

3

Итого

14

16

  1. Распределение заданий работы по позициям кодификатора

Распределение заданий работы по позициям кодификатора представлено в таблице.

Код проверяемых элементов содержания

Число заданий в варианте

Часть I

VII.1

VII.4

1

Часть II

I.4

1

IV.2

1

V.5

2

V.4

1

V.6

1

V.10

1

V.12

1

V.16

2

VI.1

1

VII.1

2



  1. Распределение заданий работы по уровню сложности

Бо́льшая часть заданий работы проверяет усвоение шестиклассниками учебного материала на базовом уровне сложности. Задание 13 является заданием повышенного уровня сложности.

Распределение заданий диагностической работы по уровню сложности показано в таблице.

Уровень сложности

заданий

Количество заданий

Максимальный балл

Базовый

13 (1–12, 14)

15

Повышенный

1 (13)

1

Итого

14

16

  1. Типы заданий; система оценивания выполнения отдельных заданий и работы в целом

В работу включено 14 заданий открытого типа, среди которых 1 задание, представляющее собой контрольное списывание и 13 заданий, требующих краткого ответа учащегося.

Распределение заданий разных типов по частям работы представлено в таблице.

Части

работы

Количество

заданий

Максимальный

балл

Тип заданий

Часть I

1

2

Контрольное списывание

Часть II

13

14

С кратким ответом

Итого

14

16

Контрольное списывание и с

кратким ответом

  1. Обобщённый план работы

№ задания

Проверяемые элементы содержания

Коды проверяемых элементов

Коды проверяемых умений

Уровень сложности задания

Максимальный балл за выполнение задания

Примерное время выполнения задания

Овладение орфографическими и пунктуационными нормами литературного языка

VII.1

VII.4

1.3.7.3

Б

2

28

Текст как речевое произведение. Смысловая и композиционная целостность текста

I.4

1.1.1


Б

1

5

Лексическое значение слова

V.5

2.3.1

Б

1

5

Стили речи

V.16

1.2.1

Б

1

2

Лексический анализ слова

V.5

2.3.1

Б

1

5

Морфемный анализ слова

V.6

2.2.2

Б

1

5

Предложение. Грамматическая (предикативная) основа предложения.

V.12

2.5.2

Б

1

5

Осложнённое простое предложение. Сложное предложение

V.9

2.5.2


Б

1

5

Фонетический анализ слова

V.4

2.1.1

Б

2

5

Правописание корней

VII.1

1.3.7.1.3

Б

1

5

Правописание букв Ь и Ъ

VII.1

1.3.7.1.4

Б

1

5

Морфологический анализ слова

IV.2

2.4.3


1


Работа с этимологическим словарём

VI.1

2.3.8


1


Функционально-смысловые типы речи

V.16

1.2.1

Б

1

2

Итого




16

80

“2”- 50% -ысь этшаджык1

“3”- 50%-65%

“4”- 65%-85%

“5”- 85%-100%

Баллъяс отметкаӧ вуджӧдан шкала

Отметка

«5»

«4»

«3»

«2»

Став баллыс

13-14

10-12

7-9

≤ 6

  1. Время выполнения работы

На выполнение всей работы отводится 80 минут.


  1. Дополнительные материалы и оборудование

Дополнительные материалы для проведения работы не требуются.


  1. Система оценивания работы по русскому языку

Вочакывъяс да найӧс донъялан критерийяс (Вариант №1)

Стӧч вочакывъяс да найӧс донъялӧм

2 балл. Уджас торксьӧмъяс, ӧшыбкаяс абуӧсь.

Вермас лоны ӧти абу ыджыд (грубӧй) ӧшыбка: 1 – орфографияысь либӧ 1 – пунктуацияысь.

Вочакыв:

«шондіа»

1 балл – гижӧма стӧч либӧ лӧсялана вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

Сёльӧдчӧ, гыясӧн, шпорӧдчӧ, гыалӧны-ворсӧдчӧны.

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

художествоа стиль

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

саймовтчӧ

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

Кӧк^ӧм

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

Ывлаыс сёльӧдчӧ.

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

5

1 балл – гижӧма стӧч, фактическӧй торкалӧмъяс абуӧсь.

0 балл – гижӧма абу стӧч, эм фактическӧй торкалӧм, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

ч, з

шыяс аскодясьӧны

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

Кусыньта, чечча, видзчыся (лёк понйысь), виччыся (ёртӧс)

4 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

войяс

кыдзьяс

пожӧмъяс

пуяс

серам

кыдзьяс

6 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

шонді -- эмакыв

югӧрыс -- эмакыв

котӧртӧ - кадакыв

дзоридзьяс - эмакыв

кузя - кывбӧр

да - кывйитӧд

вошӧ - кадакыв

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

нуръясянін

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

юӧртӧм (повествование)

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.


Вочакывъяс да найӧс донъялан критерийяс (Вариант №2)

Стӧч вочакывъяс да найӧс донъялӧм

2 балл. Уджас торксьӧмъяс, ӧшыбкаяс абуӧсь.

Вермас лоны ӧти абу ыджыд (грубӧй) ӧшыбка: 1 – орфографияысь либӧ 1 – пунктуацияысь.

Вочакыв:

«чери кыйны» либӧ «вуграсьны»

1 балл – гижӧма стӧч либӧ лӧсялана вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

Ичӧт - пелькиник

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

художествоа стиль

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

нуръясьӧм

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

сёян^тор

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

Найӧ босьтісны.

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

5

1 балл – гижӧма стӧч, фактическӧй торкалӧмъяс абуӧсь.

0 балл – гижӧма абу стӧч, эм фактическӧй торкалӧм, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

ч, з. Шыяс аскодясьӧм.

4 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

чукӧрта, матыста, варта (варта ва вылӧ), варччӧма (кокӧй)

4 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

увъяс

дзоридзьяс

пучӧйяс

шыяс

лежнӧг

дзоридзьяс

6 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

Васьӧ- эмакыв

ноп - эмакыв

бердас - кывбӧр

пысаліс - кадакыв

ичӧтик - кывберд

пӧрт - эмакыв

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

небӧгкуд

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.

Вочакыв:

юӧртӧм (повествование)

1 балл – гижӧма стӧч вочакыв.

0 балл – гижӧма абу стӧч вочакыв, либӧ вочакывйыс абу.



Вариант I


Удж вӧчӧм дорӧ индӧдъяс


Тайӧ инструкцияыс отсалас Тіянлы стӧча артавны кад да бура вӧчны удж.

Диагностическӧй удж вӧчӧм вылӧ сетсьӧ 80 минут (2 урок). Заданиеяс вылӧ колӧ сетны дженьыд либӧ паськӧдӧм вочакыв. Ставыс 14 задание.

Сюся лыддьӧй быд задание и вочавидзӧй мӧвпыштӧм бӧрын.

Вӧчӧй уджсӧ сетӧм пӧрадок серти. Медым не воштыны кад, кольӧй сійӧ заданиесӧ, кодӧс эн кужӧй дзик пыр вӧчны, да вуджӧй водзӧ. Кадыс кӧ коляс, позяс косавны решиттӧм заданиеяс дорӧ.

Вочакывъяссӧ гижӧй ВОЧАКЫВЪЯ БЛАНОК вылӧ. Медводдза бланоксӧ кырмалӧй велӧдысь юрнуӧдӧм улын. Ті кӧ мӧданныд уджавны уна бланк вылын, кырымалӧй ставсӧ. Вочакывъяс костын кольӧй ӧти визь.

Быд задание донъявсьӧ баллъясӧн. Вӧчӧй кыдз верманныд унджык задание, медым шедӧдны медуна балл.

Став бурсӧ Тіянлы!




Лыддьӧй текстсӧ да гижӧй сійӧс ӧшыбкаястӧг.

1


(1). Ывлаыс быттьӧ сёльӧдчӧ шоныд зарниасьысь посньыдик гыясӧн да шонді югӧрӧн. (2). Кыдз пулӧн шпорӧдчысь корйыс, на улын веж туруныс тшӧтш быттьӧ гыалӧны-ворсӧдчӧны юыскӧд ӧтвылысь. (3). Шонді югӧрыс котӧртӧ дзоридзьяс кузя да вошӧ кӧнкӧ пыдіас, дзик рас дорас. (4). Сійӧ вылісянь нюмъялӧ став ловъя ловлы, шонтӧ найӧс да лелькуйтӧ. (5). Берегсянь ӧвтӧ дзоридзьяслӧн чӧскыд дукӧн, окота апавны сійӧс морӧс тырнад, кыскыштны ас пытшкад да весиг мыйтакӧ кутыштны.

(6). А кӧнкӧ ылын кылӧ кӧклӧн кӧкӧмыс: «Ку-ку, ку-ку!»

(70 кыв).

А. Мишарин

Лыддьӧй текстсӧ да вӧчӧй 1-8 заданиеяс.



2



Шӧр мӧвп вылӧ мыджсьӧмӧн помалӧй сетӧм сёрникузясӧ. Чутъяс местаӧ гижӧй колана кыв.


Ывлаыс сэтшӧм мича да гажа, сы вӧсна мый


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


3


1-2 сёрникузяясысь гижӧй кывъяссӧ, кодъяс петкӧдлӧны пуяслысь да юлысь шыяссӧ.


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


4


Кутшӧм сёрни стильын гижӧма текстсӧ?


Вочакыв:_____________________________________________________________________________



2 -5 сёрникузяысь корсьӧй да гижӧй «саймовтчӧ» кыв дорӧ синоним.

5


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


66


6-ӧд сёрникузяысь корсьӧй эмакыв, кодлӧн составас эм кыв артмӧдан суффикс.


Вочакыв:_____________________________________________________________________________



1-ӧд сёрникузяысь корсьӧй да гижӧй грамматика подувсӧ.

7


Вочакыв:_____________________________________________________________________________



1-6 сёрникузяяс пӧвстысь корсьӧй сложнӧйсӧ да гижӧй сылысь лыдсӧ.

8


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


9


Лыддьӧй кывъяссӧ. Ӧткодялӧй гижанногсӧ да шуанногсӧ. Скобкаясас гижӧй сійӧ шысӧ, коді шусьӧ торйӧдӧм согласнӧй букваяс местаын.


сёльӧДчӧ – [ ]

шпорӧДчӧ – [ ]

раС дорас – [ ]


Кыдзи вежсьӧны согласнӧйясыс шуигас? Помалӧй сёрникузясӧ, содтӧй колана кыв (кывтэчас).


Орччӧн сулалысь согласнӧй шыяс сёрниын


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


Гижӧй кывъяссӧ торкавтӧг, вайӧдӧй прӧверитан кывъяс. Гижӧй кывъяссӧ.

10


кусынь…чис – ______________________________

че…чис – ___________________________________

ви…чысис (лёк понйысь) – ______________________

ви…чысис (ёртӧс) – ____________________________



Содтӧй шыпасъяс, кӧні найӧ колӧны.

11


вой…яс

кыдз…яс

пожӧм…яс

пу…яс

с…ерам


Гижӧй кыв, кытчӧ содтінныд Ь.


Вочакыв:_____________________________________________________________________________

12


Кутшӧм кывсикасъяс эмӧсь сёрникузяас?


Шонді югӧрыс котӧртӧ дзоридзьяс кузя да вошӧ.

шонді ______________________

югӧрыс_____________________

котӧртӧ _____________________

дзоридзьяс __________________

кузя ________________________

да __________________________

вошӧ _______________________


13


Тӧдмалӧй этимологическӧй справка серти, кутшӧм кадакывйысь артмӧм эмакыв гижсьӧ чутъяс местаӧ.


Эм мӧвп станцияас лӧсьӧдны тшӧтш шойччанін, ˃ , торъя телепон. Дерт, сэки кивывджык лоӧ татшӧминас заправитчынытӧ.


Этимологическӧй справка: нуръясьны – «сёйны».




Текст заводитчӧм сертиыс тӧдмалӧй сёрни типсӧ да гижӧй вочакыв.

14


Ми ислалім лыжиӧн крут кыр йывсянь. Миян дорӧ матыстчис Сергей. Тайӧ роч детинкаыс локтӧма карысь бабыс ордӧ. Сергейлӧн вӧлі выль лыжи. Детинка кыкысь исковтіс кыр шӧрсяньыс…


Вочакыв:_____________________________________________________________________________



















Вариант II



Удж вӧчӧм дорӧ индӧдъяс


Тайӧ инструкцияыс отсалас Тіянлы стӧча артавны кад да бура вӧчны удж.

Диагностическӧй удж вӧчӧм вылӧ сетсьӧ 80 минут (2 урок). Заданиеяс вылӧ колӧ сетны дженьыд либӧ паськӧдӧм вочакыв. Ставыс 14 задание.

Сюся лыддьӧй быд задание и вочавидзӧй мӧвпыштӧм бӧрын.

Вӧчӧй уджсӧ сетӧм пӧрадок серти. Медым не воштыны кад, кольӧй сійӧ заданиесӧ, кодӧс эн кужӧй дзик пыр вӧчны, да вуджӧй водзӧ. Кадыс кӧ коляс, позяс косавны решиттӧм заданиеяс дорӧ.

Вочакывъяссӧ гижӧй ВОЧАКЫВЪЯ БЛАНОК вылӧ. Медводдза бланоксӧ кырмалӧй велӧдысь юрнуӧдӧм улын. Ті кӧ мӧданныд уджавны уна бланк вылын, кырымалӧй ставсӧ. Вочакывъяс костын кольӧй ӧти визь.

Быд задание донъявсьӧ баллъясӧн. Вӧчӧй кыдз верманныд унджык задание, медым шедӧдны медуна балл.

Став бурсӧ Тіянлы!





Лыддьӧй текстсӧ да гижӧй сійӧс ӧшыбкаястӧг.

1


(1). Мӧд луннас зонкаяс сёйыштісны да пыр жӧ заводитісны лӧсьӧдчыны туйӧ. (2). Корсисны нидзув, ветлісны пилорама йӧрӧ да кырссьытӧм пожӧм пуясысь перъялісны пучӧйясӧс. (3). Видлалісны шатинъяс, жилкаяссӧ да вугыръяссӧ. (4). Сэсся тэчисны нопйӧ сёянтор, истӧг да дозмук. (5). Васьӧ ноп бердас пысаліс ичӧтик пӧрт. (6). А Данил босьтіс пелькиник чер, кодӧн тувъяссӧ вӧчавліс.

(7). Тайӧ рытӧ водісны узьны водзджык мукӧд лун дорысь.

(8). Муртса кутіс югдыны, зонкаяс вӧліны кок йылынӧсь нин. (9). Нуръясьӧм бӧрын найӧ босьтісны шатинъяс, нопъяс.

(70 кыв).

А. Мишарин

Лыддьӧй текстсӧ да вӧчӧй 1-8 заданиеяс.



2



Шӧр мӧвп вылӧ мыджсьӧмӧн помалӧй сетӧм сёрникузясӧ. Чутъяс местаӧ гижӧй колана кыв (кывъяс).


Зонкаяс дасьтысисны мунны


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


3


6-ӧд сёрникузя серти кывкӧрталӧй ыджыд али ичӧт вӧлӧма черыс. Кутшӧм кыв висьталӧ та йылысь?

Вочакыв:_____________________________________________________________________________


4


Кутшӧм сёрни стильын гижӧма текстсӧ?


Вочакыв:_____________________________________________________________________________



2 -5 сёрникузяысь корсьӧй да гижӧй «сёйӧм» кыв дорӧ синоним.

5


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


66


4-ӧд сёрникузяысь корсьӧй эмакыв, кодлӧн составас эм кыв артмӧдан суффикс.


Вочакыв:_____________________________________________________________________________



9-ӧд сёрникузяысь корсьӧй да гижӧй грамматика подувсӧ.

7


Вочакыв:_____________________________________________________________________________



2-5 сёрникузяяс пӧвстысь корсьӧй абу осложнитӧм прӧстӧй сёрникузя да гижӧй сылысь лыдсӧ.

8


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


9


Лыддьӧй кывъяссӧ. Ӧткодялӧй гижанногсӧ да шуанногсӧ. Скобкаясас гижӧй сійӧ шысӧ, коді шусьӧ торйӧдӧм согласнӧй букваяс местаын.


лӧсьӧдчӧ – [ ]

муртса– [ ]

ноп бердас – [ ]


Кыдзи вежсьӧны согласнӧйясыс шуигас? Помалӧй сёрникузясӧ, содтӧй колана кыв (кывтэчас).


Орччӧн сулалысь согласнӧй шыяс сёрниын


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


Гижӧй кывъяссӧ торкавтӧг, вайӧдӧй прӧверитан кывъяс. Гижӧй кывъяссӧ.

10


чукӧр…чис – ______________________________

матыс…чис – ___________________________________

вар…чыны (купайтчыны) – ______________________

вар…чис (кокыс) – ____________________________



Содтӧй шыпасъяс, кӧні найӧ колӧны.

11


ув…яс

дзоридз…яс

пучӧй…яс

шы…яс

л…ежнӧг


Гижӧй кыв, кытчӧ содтінныд Ь.


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


Гижӧй сёрникузяӧ пырысь кывъяслысь кывсикасъяссӧ.

12


Васьӧ ноп бердас пысаліс ичӧтик пӧрт.

Васьӧ_____________________

ноп ______________________

бердас ___________________

пысаліс __________________

ичӧтик ___________________

пӧрт _____________________



Тӧдмалӧй этимологическӧй справка серти, кутшӧм эмакыв гижсьӧ чутъяс местаӧ.

13


Сиктса клубын эм тшӧтш и уна пӧлӧс лыддьысянторъя ˃


Этимологическӧй справка: небӧг – «книга», куд – «видзанін».




Текст заводитчӧм сертиыс тӧдмалӧй сёрни типсӧ да гижӧй вочакыв.

13


Зонкаяс йӧткыштчисны ю шӧрлань. Пыжыс шлывгысис водзӧ. Берег пӧлӧн мыччысялісны тӧдтӧм местаяс…


Вочакыв:_____________________________________________________________________________


































 Вочакыв бланок 

Регион  Лист № 

Класс _____________ Вариант

Велӧдчысьлӧн ов да ним_______________________________________________Кад ..

№ Вочакыв

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

  1 лист бок 

 Вочакыв бланок 

Регион  Лист № 

Класс _____________ Вариант

Велӧдчысьлӧн ов да ним_______________________________________________Кад ..

№ Вочакыв

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

__ __________________________________________________________________________________

  2 лист бок 

1 https://www.hse.ru/data/2012/09/05/1242028623/method-recommendations-tests.pdf


Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!