СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Внеклассное мероприятие для 6 классов на тему: "Мир мультипликации"

Категория: Технология

Нажмите, чтобы узнать подробности

Внеклассное мероприятие для 6 классов на тему: "Мир мультипликации" Спортивные и интелектуальные конкурсы, демонстрация мультфильмов созданных учащимися 6 классов.

Просмотр содержимого документа
«Внеклассное мероприятие для 6 классов на тему: "Мир мультипликации"»

Мультипликация әлемі Мир мультипликации

Мультипликация әлемі

Мир мультипликации

Мультиплика́ция  ( латын тілінде multiplicatio

Мультиплика́ция  ( латын тілінде multiplicatio "көбейту, ұлғайту көп ету " ← multi "көп" дегенді білідреді) — бір-бірін белгілі бір жиілікпен ауыстыратын қозғалмайтын бейнелердің (кадрлардың) кезектілігі арқылы қозғалатын бейнелердің иллюзиясын жасаудың техникалық тәсілдері.

Мультиплика́ция  ( от лат.  multiplicatio  «умножение, увеличение, возрастание,» ←  multi  «много») — технические приёмы создания иллюзии движущихся с помощью последовательности неподвижных изображений (кадров), сменяющих друг друга с некоторой частотой.

Стробоскоп Симон фон Штампфер Жозеф Плато

Стробоскоп

Симон фон Штампфер

Жозеф Плато

Эдвард Мейбридж (1830-1904гг)

Эдвард Мейбридж

(1830-1904гг)

Первая в мире кинокамера братьев Люмьер Братья Люмьер (Огюст слева, Луи справа)

Первая в мире кинокамера братьев Люмьер

Братья Люмьер

(Огюст слева, Луи справа)

Қошқар мен Теке (Баран и Козел) Алдар Көсе

Қошқар мен Теке (Баран и Козел)

Алдар Көсе

Аңшы (Охотник) Момын мен Қарақшылар (Момын и Разбойники)

Аңшы (Охотник)

Момын мен Қарақшылар (Момын и Разбойники)

30 августа 1877 года – день рождения рисованной мультипликации Динозавр Герти 1914 год  

30 августа 1877 года

день рождения рисованной мультипликации

Динозавр Герти

1914 год  

Ротоскопия Ротоскопирование

Ротоскопия

Ротоскопирование

Қуыршақ мультипликациясы Кукольная мультипликация

Қуыршақ мультипликациясы

Кукольная мультипликация

Пластилинді  мультипликациясы Пластилиновая мультипликация  

Пластилинді мультипликациясы Пластилиновая мультипликация  

Құм мультипликациясы Песочная мультипликация  

Құм мультипликациясы

Песочная мультипликация  

Сурет салынған мультипликация Рисованная мультипликация

Сурет салынған мультипликация

Рисованная мультипликация

Компьютерлік  мультипликация   Компьютерная мультипликация

Компьютерлік  мультипликация  

Компьютерная мультипликация

Мультвикторина

Мультвикторина

 Кейіпкерлердің қайсысы:

Кейіпкерлердің қайсысы: "Балалар, тату болайық?" деп жиі айтады

Кто из героев любит произносить: «Ребята давайте жить дружно?»

(Мысық Леопольд) (Кот Леопольд)

(Мысық Леопольд)

(Кот Леопольд)

 «Ну, погоди!» мультфильмінде қасқырдың сүйікті спорт түрі  Любимые виды спорта Волка из мультфильма «Ну, погоди!»

«Ну, погоди!» мультфильмінде қасқырдың сүйікті спорт түрі

Любимые виды спорта Волка из мультфильма «Ну, погоди!»

  ( Жүгіру) (Бег)

( Жүгіру)

(Бег)

Қай мультфильмде екі ішекті домбыра туралы аныз айтылады?  В каком мультфильме рассказывается история появления двухструнной домбры?

Қай мультфильмде екі ішекті домбыра туралы аныз айтылады?

В каком мультфильме рассказывается история появления двухструнной домбры?

(Ақсақ Құлан)

(Ақсақ Құлан)

Танымал американдық мультфильм кейіпкері  Популярный американский герой мультфильма. .

Танымал американдық мультфильм кейіпкері

Популярный американский герой мультфильма.

.

(Том)

(Том)

 Кейіпкерлер ешкі мен қойдың қиындықтардан өтіп, туған жерінде өмір сүру үшін жақсы орын жоқ екенін түсінді   Назовите мультфильм, где герои козел и баран пройдя через трудности поняли, что нет лучше места для жизни, чем жить на родной земле

Кейіпкерлер ешкі мен қойдың қиындықтардан өтіп, туған жерінде өмір сүру үшін жақсы орын жоқ екенін түсінді

Назовите мультфильм, где герои козел и баран пройдя через трудности поняли, что нет лучше места для жизни, чем жить на родной земле

(Қошқар мен Теке)

(Қошқар мен Теке)

 Егеуқұйрықтарды жақсы көретін әжей кім?   Как звали оригинальную старушку, любившую крыс?

Егеуқұйрықтарды жақсы көретін әжей кім?

Как звали оригинальную старушку, любившую крыс?

(Шепокляк әжей) (Старуха Шапокляк)

(Шепокляк әжей)

(Старуха Шапокляк)

 Сүтті жақсы көретін Простоквашино ауылының тұрғындарының бірінің тегін атаңыз!   Назовите фамилию одного из жителей деревни Простоквашино, который любил молоко!

Сүтті жақсы көретін Простоквашино ауылының тұрғындарының бірінің тегін атаңыз!

Назовите фамилию одного из жителей деревни Простоквашино, который любил молоко!

(Матроскин)

(Матроскин)

 Ол өзінің ақыл-ойы мен ақыл-шешендігін пайдалана отырып, ашкөз байларды алдап, кедейлерге көмектесті   Назовите героя известного мультфильма, который используя свой ум и красноречие, обманывал жадных баев помогая беднякам

Ол өзінің ақыл-ойы мен ақыл-шешендігін пайдалана отырып, ашкөз байларды алдап, кедейлерге көмектесті

Назовите героя известного мультфильма, который используя свой ум и красноречие, обманывал жадных баев помогая беднякам

(Алдар Көсе)

(Алдар Көсе)

 Достарымен ауылда тұру үшін ата-анасын тастап кеткен баланың атын атаңыз.   Назовите имя мальчика, который на время оставил своих родителей, чтобы пожить в деревне со своими друзьями.

Достарымен ауылда тұру үшін ата-анасын тастап кеткен баланың атын атаңыз.

Назовите имя мальчика, который на время оставил своих родителей, чтобы пожить в деревне со своими друзьями.

(Федор ағай) (Дядя Фёдор)

(Федор ағай)

(Дядя Фёдор)

 Матроскин мысық қандай бутерброды ұнаттатын еді?   Как любил, есть бутерброд кот Матроскин?

Матроскин мысық қандай бутерброды ұнаттатын еді?

Как любил, есть бутерброд кот Матроскин?

(шұжық төмен жағында ) (колбасой в низ)

(шұжық төмен жағында )

(колбасой в низ)

 Қазақ хандығының 550 жылдығына арналған мультфильмнің атауын атаңыз   Назовите название мультфильма, который был посвящен 550-летию образования казахского ханства

Қазақ хандығының 550 жылдығына арналған мультфильмнің атауын атаңыз

Назовите название мультфильма, который был посвящен 550-летию образования казахского ханства

(Қазақ елі)

(Қазақ елі)

 Где работал, по словам Матроскина его дядя?   Матроскиннің сөзіне қарағанда оның ағасы қайда жұмыс істеді?

Где работал, по словам Матроскина его дядя?

Матроскиннің сөзіне қарағанда оның ағасы қайда жұмыс істеді?

(Аяқ киім фабрикасында) (На обувной фабрике)

(Аяқ киім фабрикасында)

(На обувной фабрике)

 Конек - Горбунок  Тапсырма: 6 адамнан 3 команда - бірінші қатысушы белінен бүгіліп, допты алып, қолдарымен ұстап, арқасына салады. Допты түсірмей, текшелер арқылы кедергі жолымен бағдарға жету керек, содан кейін эстафетаны келесі қатысушыға беру керек.   Задание: 3 команды по 6 чел. первый участник сгибается в поясе, берет мяч и кладет его на спину, придерживая руками. Нужно добежать до ориентира, по пути прыгая через кубики и, не теряя «горб», затем передать эстафету следующему участнику.

Конек - Горбунок

Тапсырма: 6 адамнан 3 команда - бірінші қатысушы белінен бүгіліп, допты алып, қолдарымен ұстап, арқасына салады. Допты түсірмей, текшелер арқылы кедергі жолымен бағдарға жету керек, содан кейін эстафетаны келесі қатысушыға беру керек.

 

Задание: 3 команды по 6 чел. первый участник сгибается в поясе, берет мяч и кладет его на спину, придерживая руками. Нужно добежать до ориентира, по пути прыгая через кубики и, не теряя «горб», затем передать эстафету следующему участнику.

Түлкі Алиса және мысық Базилио Лиса Алиса и Кот Базилио Тапсырма: 6 адамнан командалар жұпқа бөлінеді. Бір қатысушы-түлкі Алиса, екіншісі - мысық Базилио. Түлкі тізеден бір аяқты бүгіп, оны қолымен ұстайды, осылай қолтықтасып жұп бағдарға дейін және кері қарай жүгіріп өтеді.  Задание: команды по 6 человек, делятся на пары. Один участник – лиса Алиса, другой кот Базилио. Лиса сгибает в колене одну ногу и поддерживает еѐ рукой. Взявшись под руки, парочка начинает движение до ориентира и обратно.

Түлкі Алиса және мысық Базилио

Лиса Алиса и Кот Базилио

Тапсырма: 6 адамнан командалар жұпқа бөлінеді. Бір қатысушы-түлкі Алиса, екіншісі - мысық Базилио. Түлкі тізеден бір аяқты бүгіп, оны қолымен ұстайды, осылай қолтықтасып жұп бағдарға дейін және кері қарай жүгіріп өтеді.

Задание: команды по 6 человек, делятся на пары. Один участник – лиса Алиса, другой кот Базилио. Лиса сгибает в колене одну ногу и поддерживает еѐ рукой. Взявшись под руки, парочка начинает движение до ориентира и обратно.

Дымбілмес Незнайка Дымбілмес достарымен әуе шарында ұшқан. Тапсырма: Ракеткада теннис шарын айналып өтіп, белгілерден өтіп оны түсіріп алмауымыз керек.  Незнайка летал со своими друзьями на воздушном шаре. Задание: На ракетке вам нужно пронести обходя кегли теннисный шар, при этом не уронить его.  

Дымбілмес

Незнайка

Дымбілмес достарымен әуе шарында ұшқан.

Тапсырма: Ракеткада теннис шарын айналып өтіп, белгілерден өтіп оны түсіріп алмауымыз керек.

Незнайка летал со своими друзьями на воздушном шаре.

Задание: На ракетке вам нужно пронести обходя кегли теннисный шар, при этом не уронить его.

 

« Менің сүйікті кейіпкерім» «Мой любимый герой»      Тапсырма: Командалардың үстелдерінде бар ресурстарды (желім, түрлі-түсті қағаз, қарындаштар, фломастерлер, пластилин, қайшы) пайдалана отырып, сүйікті мультипликациялық кейіпкердің суреті немесе коллажын А4 форматында орындау. Тапсырманы орындау уақыты 10 мин.  Задание: Используя имеющиеся на столах команд ресурсы (клей, цветная бумага, карандаши, фломастеры, пластилин, ножницы), выполнить рисунок или коллаж любимого мультипликационного героя на формате А4. Время на выполнения задания 10 мин.  Критерии оценивания: Эстетичность выполнения задания. Схожесть с реальным персонажем. Оригинальность идеи. Соответствие отведенному времени. Многообразие использованных материалов

« Менің сүйікті кейіпкерім»

«Мой любимый герой»

Тапсырма: Командалардың үстелдерінде бар ресурстарды (желім, түрлі-түсті қағаз, қарындаштар, фломастерлер, пластилин, қайшы) пайдалана отырып, сүйікті мультипликациялық кейіпкердің суреті немесе коллажын А4 форматында орындау. Тапсырманы орындау уақыты 10 мин.

Задание: Используя имеющиеся на столах команд ресурсы (клей, цветная бумага, карандаши, фломастеры, пластилин, ножницы), выполнить рисунок или коллаж любимого мультипликационного героя на формате А4. Время на выполнения задания 10 мин.

Критерии оценивания:

  • Эстетичность выполнения задания.
  • Схожесть с реальным персонажем.
  • Оригинальность идеи.
  • Соответствие отведенному времени.
  • Многообразие использованных материалов

Пазлдар Пазлы  Тапсырма: Задание:  (6 «Ә» сынып) Аса шешен, қазақтың танымал қу кейіпкері  (6 «А» класс) Вредина преклонного возраста. Ее имя совпадает с названием шляпы  (6 «Б» класс) Врач-ветеринар который очень любил лечить животных

Пазлдар

Пазлы

Тапсырма:

Задание:

(6 «Ә» сынып)

Аса шешен, қазақтың танымал қу кейіпкері

(6 «А» класс)

Вредина преклонного возраста. Ее имя совпадает с названием шляпы

(6 «Б» класс)

Врач-ветеринар который очень любил лечить животных

Пазлдар Пазлы Доктор Айболит Алдар Көсе Шапокляк

Пазлдар

Пазлы

Доктор Айболит

Алдар Көсе

Шапокляк

Qoiannyn' qulag'y nege uzyn 6 «A'» synyp Мечта кролика Тилли 6 «Б» класс Чудесный день 6 «А» класс

Qoiannyn' qulag'y nege uzyn

6 «A'» synyp

Мечта кролика Тилли

6 «Б» класс

Чудесный день

6 «А» класс

Назарларыңызға рахмет. Келесі кездескенше!!!  Спасибо за внимание. До новых встреч!!!

Назарларыңызға рахмет.

Келесі кездескенше!!!

Спасибо за внимание.

До новых встреч!!!


Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!