СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
Эсептегиле 12,6 +5*(3,2551-1,171)=
-102 ден 104 ко чейинки бардык сандардын суммасын тапкыла
Туюнтма тендеш барабар болобу?
-3(a-b) жана 3b-3a
8а-(4b+3а)-(4а-3b) туюнтмасынын : а=6,8 b=7,3 болгондогу маанисин тапкыла
Озгорулмонун кайсы маанисинде 5-а туюнтмасынын мааниси 2а+1 туюнтмасынын маанисине эки эсе чон?
Удаалаш эки натуралдык сандын кобойтундусу 552 ге барабар .Бул сандарды тапкыла
Эгерде тик бурчтуктун аянты 72 см2 ал эми периметри 36 см болсо ,анын жактарын тап
Озгормолордун каалагандай маанилеринде туура болгон барабардык .... деп аталат
130 % ы 3,9 га барабар болсо , анда ушул санды тапкыла
Эсептегиле: 7,6 -8,4:(0,27+0,15)=
Эгерде сандын 85% и 17 ге барабар болсо ,анда ушул санды тапкыла
© 2020, Саипжапарали кызы Бактыгүл _- 125